  • Data: 2023-05-31 13:31:55
    Temat: Re: Elektryki się wcale nie palą i są bezpieczne
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.05.2023 o 12:38, Myjk pisze:
    > Wed, 31 May 2023 12:12:13 +0200, io

    > Włącz sobie ten filmik i posluchaj, pierdzi to na jałowym wielokrotnie
    > głośniej niż zwykły samochód spalinowy a jeszcze bardziej wielokrotnie niż
    > "hum" elektryka.

    E tam, miejska jazda pyr pyr pyr poza momentami gdy odkręca manetkę.
    Może kogoś wk... ale generalnie nie o tym teraz mowa przecież.

    > Jak widać hałasowanie nie jest rozwiązaniem i trzeba po prostu przestać
    > robić z pieszych święte krowy i ich mocniej przyzwyczajać do elektryków.

    Czyli co konkretnie chcesz robić? Moim zdaniem sygnalizator dźwiękowy
    jest adekwatny. http://niusy.pl/@youtube.com/a66 .

    > Wystarczy mi to co już widziałem. Na żywo też mam nieprzyjemność takich
    > spotykać -- stanie czasem taki i pierdzi jakby przeszkadzające królewiczowi
    > w przejeździe auto miało się teleportować.

    E tam, jw. daje Ci znać o swojej obecności. Mógłbyś mu nawet podziękować
    za to.

    --
    (Prince Polo są tak niedobre, że wybieram Teatralne :-) )