  • Data: 2023-05-31 12:38:54
    Temat: Re: Elektryki się wcale nie palą i są bezpieczne
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 31 May 2023 12:12:13 +0200, io

    > Jest głośny przy gwałtownym przyspieszaniu, ale normalnie to nie.

    Włącz sobie ten filmik i posluchaj, pierdzi to na jałowym wielokrotnie
    głośniej niż zwykły samochód spalinowy a jeszcze bardziej wielokrotnie niż
    "hum" elektryka.

    > No właśnie nie zadziała. Ja nieraz kiedy jadę po drodze gdzie piesi
    > chodzą to załączam sygnalizator dźwiękowy, by nie było żalu jak wlezie.

    Jak widać hałasowanie nie jest rozwiązaniem i trzeba po prostu przestać
    robić z pieszych święte krowy i ich mocniej przyzwyczajać do elektryków.

    > Jak to kolega nie zdał prawka bo nacisnął klakson. Potem w telewizji
    > tłumaczył, że jak nie użyje klaksonu to ktoś po prostu nie będzie
    > wiedział, że źle zrobił. Tak i tutaj raczej edukacyjne to jest. Zobacz
    > inne jego filmiki.

    Wystarczy mi to co już widziałem. Na żywo też mam nieprzyjemność takich
    spotykać -- stanie czasem taki i pierdzi jakby przeszkadzające królewiczowi
    w przejeździe auto miało się teleportować.

    --
    Pozdor
    Myjk