  • Data: 2023-05-31 15:18:05
    Temat: Re: Elektryki się wcale nie palą i są bezpieczne
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 31 May 2023 08:44:37 +0200, Myjk wrote:
> [...]
    >
    > Ta, ta przezorność to jak z pompami ciepła na propan. Nie można ich
    > instalować jako split, bo mają 2-3kg propanu w sobie i jak się rozszczelnią
    > to mogą stanowić zagrożenie wybuchowe. Ale jak się ma kocioł gazowy z
    > otwartym ogniem, podpięty do sieci czy analogicznie do pompy na propan z
    > butli w ogrodzie co ma 1300kg, i taki kocioł się rozszczelni wpompowując
    > wielokrotnie więcej gazu niż wspomniana pompa na propan, to już jest cacy.

    > Podziękować to trzeba głupim ludziom (albo rusko-turbańskim botom),
    > m.in. takim jak na tej grupie, co sieją dezinformację

    Jakby sie zaden samochod nie zapalił, to by zakazu nie było :-)

    > To jeżdżący po centrum Londynu zwolnieni są z myślenia? Przecież na twoim
    > filmiku jest mega hałasujący motocykl (nawet bez manetkowania) a ludzie i
    > tak lizą jak im się podoba. Czyli co ma niby zmienić to "szumienie"
    > elektryka które jest wielokrotnie cichsze niż ta pierdziawka z filmu?

    Ale widac piesi w Londynie są zwolnieni z myślenia.

    Siebie testowałeś w Londynie, czy tylko w Polsce?

    Po prawdzie - ja mieszczuch, troche uważam na samochody, jak idę
    pieszo.
    Ale jak jestem w jakiejś wsi czy miescinie wczasowej,
    pieszo, to cała ulica moja. Ruch tam przeciez niewielki :-)

    > W wielu przypadkach było zwyczjnie zbyteczne, a mocno złośliwe
    > i robione dla zabawy tudzież dla zaspokojenia kompleksów.

    Ale widać jak chodzą. Zupełnie nie zwracają uwagi.

    J.