  • 81. Data: 2023-08-12 05:00:55
    Temat: Re: Elektryki palą domy?
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 11-08-2023 o 16:28, J.F pisze:

    > Takim do zainstalowania na scianie?

    Zazwyczaj dodają w std mobilne evse.
    Najczęściej takie do 12 A, jednofazowe.

    > i myslisz, ze zastepcze auto jej dali wraz z taką ładowarką do
    > zainstalowania na scianie?

    Każde evse źle użyte i na niedostosowanych kabelkach w ścianie potrafi
    spalić dom.

  • 82. Data: 2023-08-12 05:02:54
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 11-08-2023 o 15:32, r...@k...pl pisze:

    > Jesteś zbyt głupi nawet na zrozumienie różnicy pomiędzy "zazwyczaj" a "zawsze".

    > Nie rozumiem jak możesz być takim kretynem i nie pojąć, że do ładowania tego
    > Mercedesa musisz mieć a) instalację 240V, b) i to ze specjalnym gniazdem pod
    > tego Merola

    Nie bredź.
    To że tobie się myli "powinieneś" z "musisz", nie oznacza że każdemu.
    Podłączyć idzie do każdej, ale efekty mogą być takie jak opisywane -
    pożar zamiast naładowania.

  • 83. Data: 2023-08-12 05:05:02
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 11-08-2023 o 16:08, J.F pisze:

    > 240V nie jest niczym dziwnym w USA, ale to specjalne gniazdko może być
    > problemem.
    >
    > I jak znalazlem kiedys - niby był jakis specjalny kabel do ładowania,
    > ale dość rzadki. Może w takim zastępczym aucie zadbali i jest w
    > bagazniku, a moze nie ma.
    >
    > A tu w ogole mowimy o gniazdku, czy raczej jakims pudelku (EVSE) na
    > scianie, z kablem?
    >

    > https://www.la.mercedes-benz.com/en/passengercars/me
    rcedes-benz-cars/electromobility/services-charging.p
    i.html/mercedes-benz-cars/electromobility/services-c
    harging/charging-at-home/charge-at-home-detail
    > A tu cos piszą o Flexible Charging System, ze niby mozna ładować
    > wszędzie..

    Hejtery odkrywają Amerykę.
    Jeszcze trochę i dowiecie się z netu, że ice mają wlew paliwa....

    A nie, czekaj, ice to Wy na oczy już widzieliście, więc macie
    jakiekolwiek pojęcie o czym by pisać....

  • 84. Data: 2023-08-12 05:06:12
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 11-08-2023 o 16:48, Myjk pisze:
    > Fri, 11 Aug 2023 15:32:56 +0200, r...@k...pl

    > Chyba ty... Bo EVSE jest w standardzie ZAWSZE,

    No zawsze to nie.
    Ale zazwyczaj (w 99% przypadków) jest.

  • 85. Data: 2023-08-12 08:18:42
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-08-12 o 05:00, Cavallino pisze:

    > Każde evse źle użyte i na niedostosowanych kabelkach w ścianie potrafi
    > spalić dom.

    No widzisz :-), a jak się złe paliwo wleje, to najwyżej zgaśnie silnik.

  • 86. Data: 2023-08-12 14:49:24
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 12 Aug 2023 05:05:02 +0200, Cavallino wrote:

> [...]
    >
    > Hejtery odkrywają Amerykę.
    > Jeszcze trochę i dowiecie się z netu, że ice mają wlew paliwa....

    No widzisz ... a gdzie link do produktu?
    A pasuje do EQS?

    A co znaczy LA w linku ... aaa, Latin America ... a gdzie NA?

    Dalsze goglanie sugeruje, ze ten FCS w Europie jest oferowany ... a w
    USA?

    https://classicparts.mbusa.com/search?search_str=fle
    xible+charging
    Torbe mozna kupic.
    Kabel główny mozna kupic.
    A wtyczki? europejskie widze.

    To jak - jest w amerykanskim komplecie jakis kabel do ładowania w
    domu?

    A moze dac kobiecie kredyt zaufania - jesli mówi, ze nie ładowala, a
    kabla zwisajacego z wraku nie widac - to sam sie zapalil.
    Czy to takie dziwne?

    No fakt, bez ładowania troche dziwne :-)

    J.

  • 87. Data: 2023-08-12 17:09:33
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 12-08-2023 o 14:49, J.F pisze:

    > To jak - jest w amerykanskim komplecie jakis kabel do ładowania w
    > domu?

    Naprawdę uważasz, że ktoś by kupił bev bez evse,albo wallboxa do
    ładowania w domu?

  • 88. Data: 2023-08-12 18:21:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 12 Aug 2023 17:09:33 +0200, Cavallino wrote:

    > Naprawdę uważasz, że ktoś by kupił bev bez evse,albo wallboxa do
    > ładowania w domu?

    Przeciez nie kupiła, tylko dostała jako auto zastępcze z serwisu.

    J.

  • 89. Data: 2023-08-13 07:35:33
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 12-08-2023 o 18:21, J.F pisze:

    > Przeciez nie kupiła, tylko dostała jako auto zastępcze z serwisu.

    Nie tego dotyczyło pytanie, nie zmieniaj głupkowato tematu.

  • 90. Data: 2023-08-13 10:52:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 13 Aug 2023 07:35:33 +0200, Cavallino wrote:

    > Nie tego dotyczyło pytanie, nie zmieniaj głupkowato tematu.

    Sam nie zmieniaj tematu.
    Dostajesz auto zastepcze na kilka dni, i co:
    -wallbox jest w komplecie?
    -montujesz sobie na scianie?
    -dzwonisz po firme montażową?

    predzej sie znajdzie w bagazniku kabelek umozliwiajacy ładowanie
    ze "zwykłego gniazdka", tylko nie wiadomo, czy EQS w ogóle sie potrafi
    naładowac ze 120V.

    A moc bedzie ok 1kW, daleko na tym nie zajedzie..

    J.