    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Elektryki palą domy?
    Date: Sun, 30 Jul 2023 21:07:20 +0200

    Sat, 29 Jul 2023 13:41:23 +0200, r...@k...pl

    > No pewnie, że nieprzygotowana była. 220V

    W US 220V? Ty wiesz cokolwiek o tym o czym piszesz?

    > i bezpieczniki -- wszędzie się
    > sprawdza, ale w elektrykach nie.

    Sprawdza się "wszędzie" tam gdzie są dopuszczalne wartości. Myślisz debilku
    że ja do ładowania elektryka dla zabawy sobie przewody o przekroju 4mm2
    położyłem w garażu, podczas gdy w reszcie domu do kontaktów są maksymalnie
    2,5mm2 a w części nawet 1,5mm2 i że dla zabawy są takie same grube w samej
    ładowarce, debilku?

    > No i oczywiście był podpięty, chociaż podpięty nie był.

    Ja wiem że tobie wystarczą zeznania paniusi, bo ci akurat pasują do tezy
    ruski trollu, ale to czy był podpięty czy nie był, albo czy pożaru nie
    spowodowało coś zupełnie innego, to się dopiero okaże jak wyjdzie oficjalny
    raport.

    > I prąd był zły, taki nieprzygotowany :D

    Złe to masz połączenia w mózgownicy.

    --