  • Data: 2023-08-09 20:30:52
    Temat: Re: Elektryki palą domy?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 06 Aug 2023 22:39:04 +0200, r...@k...pl

    > Skąd debilu -- tego Mercedesa przywozi się na ładowanie do Europy --
    > przynajmniej wg ciebie i chyba wg MB USA też :DD

    Radziu, przestań się już błaźnić, nie trzeba go przywozić,
    wystarczy mieć ładowarkę, która zazwyczaj w standardzie
    jest umieszczona w bagażniku.

    > "This home charging solution is capable of charging at a rate of around 20-30
    > miles per hour on a 240V circuit. At a maximum of 9.6 kW, the EQS can charge
    > from 10 - 100% in just over 11 hours."

    I czego tłuku tutaj nie rozumiesz? Tu jest wprost napisane,
    że da się ten samochód z domowego gniazdka ładować z MAKSYMALNĄ
    mocą 9.6kW i zajmie to 11h, co nie znaczy że nie można go
    ładować z mniejszą mocą, mniejszą ładowarką a dłużej.

    Teslę dla przykładu da się ładować z gniazdka z maksymalną mocą
    11kW, np. Leafa 7kW, a mojego Outlandera 3,7kW mimo że ładowarkę
    mam dającą maksymalną moc 22kW. Wszystkie te samochody da się
    ładować mniejszą mocą, debilu.

    Ergo, ten cytat nie wyklucza wcale, że nie mogła go ładować
    z EVSE czyli tzw. cegły dostarczanej zazwyczaj w standardzie
    z samochodem elektrycznym. Ale żebyś o tym wiedział, to
    musiałbyś mieć o temacie jakiekolwiek, chociaż "muratorowe"
    pojęcie, a że nie masz, ruski trollu, to robisz z siebie
    publicznie debila, razem z nadirkiem i drugim radusiem.

    --
    Pozdor
    Myjk