  • Data: 2023-07-29 08:42:25
    Temat: Re: Elektryki palą domy?
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28-07-2023 o 17:11, J.F pisze:

    > Jak spaliło jacuzzi, to hejtujesz jacuzzi.

    No właśnie tak to nie działa.
    Jak spaliło cokolwiek inneog niż elektryk, to nikt nie hejtuje, spaliło
    się i tyle.
    Widocznie musiało.

    Albo dopisuje się, że spalił elektryk, czy się ma jakąkolwiek wiedzę,
    czy nie.

    > Ze nie zawsze informuje o złym stanie baterii.

    No to wiem.
    Ale co to konkretnie znaczy?

    Że ma mało % np, albo szybko się degraduje?
    Bez tej wiedzy, reszta to Twoje skojarzenia, w 99% zazwyczaj błędne.

    > A od tego do spalenia domu juz tylko jeden krok :-)

    Bzdura.
    Nawet jeśli "zły stan" oznacza podwyższoną temperaturę jak to sobie
    założyłeś, to lekarstwem nie jest żadne informowanie, tylko chłodzenie i
    zapobieganie zawczasu tej sytuacji.
    Względnie wymiana na sprawną, jeśli wina leży np. w zwarciu w baterii.

    Tak naprawdę w większości przypadków, winą jest spierdzielone
    oprogramowanie, albo oprzyrządowanie, które nie potrafiło zareagować, bo
    ktoś tego nie przewidział.

    > Oj, hejter z ciebie wychodzi :-)

    Nie, sprawny analizator faktów.
    Takie zboczenie zawodowe - zajmuję się zazwyczaj szukaniem przyczyn usterek.

    > Eletrykow jest na razie na tyle mało, ze pożar, to jest jakas
    > informacja.

    Dla hejtera na pewno.

    > Mercedes nie dołącza kabla umożliwiającego ładowanie z gniazdka.

    No i?
    Nie widzę związku.
    A już tym bardziej w wypożyczonym aucie.

    Nie jest to jedyna firma nie dająca evse, w Zoe też nie miałem.

    > Nagrzejesz nagrzejesz. Tylko nie w 5 minut.

    A w mieście tyle się często jedzie.

    > A ile znasz takich z dodatkową elektryczną grzałką?

    Nie wielu lat diesle są poza zakresem moich zainteresowań, więc nie znam
    ani takich z grzałką, ani takich bez.
    A w przeciwieństwie do Ciebie, jak czegoś nie wiem, to się nie
    wypowiadam czy coś istnieje czy nie.

    > raczej sie
    > nie słyszało ..

    Z pół roku temu ustaliliśmy, że to czy Ty coś słyszałeś nie ma żadnego
    znaczenia.
    Ani związku z rzeczywstością.