-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED.77-253-38-91.adsl
.inetia.pl!not-for-mail
From: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Elektryki jako bat na zlodziei
Date: Wed, 22 Mar 2023 23:53:00 +0100
Organization: A.P.Z.
Message-ID: <tvg0sk$1h1i7$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
References: <tuck95$1er6l$1@dont-email.me> <tudjtt$3i89n$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<tuhs7f$gal$16$Shrek@news.chmurka.net>
<tui2c8$3pfan$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<tui2qe$gal$18$Shrek@news.chmurka.net>
<tui3p8$3pgvr$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<tui5rm$gal$23$Shrek@news.chmurka.net>
<tui70d$3pl33$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<tuibr2$q5p$2$Cav@news.chmurka.net>
<tuirq9$3qj34$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<tujq4h$jn9$3$Cav@news.chmurka.net>
<tukebl$3unrv$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <tul3ua$3gpu4$1@news.icm.edu.pl>
<tul719$4on$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<tumcnj$2qd$2$Cav@news.chmurka.net>
<1n2mg8n9p1vex.1kzk90esqypjv$.dlg@40tude.net>
<tunb0a$m49$1$Cav@news.chmurka.net>
<o...@4...net>
<tvefu1$cfa$1$Cav@news.chmurka.net>
<1npbxtqixznbj$.1cwrr754ma8un$.dlg@40tude.net>
<tvf265$1ff2f$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<1...@4...net>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Wed, 22 Mar 2023 22:53:08 -0000 (UTC)
Injection-Info: portraits.wsisiz.edu.pl;
posting-host="77-253-38-91.adsl.inetia.pl:77.253.38.91";
logging-data="1607239"; mail-complaints-to="a...@w...edu.pl"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
Thunderbird/102.9.0 Hamster/2.1.0.11
Content-Language: pl
In-Reply-To: <1...@4...net>
X-Antivirus: AVG (VPS 230322-8, 22.3.2023), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2712389
[ ukryj nagłówki ]W dniu 22.03.2023 o 16:38, J.F pisze:
>> Koń deklarował, że ma przebieg 30k rocznie, czyli po 5 latach kończy mu
>> się gwarancja :D
>
> On czesciej samochody zmienia.
Bo się boi :] On doskonale wie, że jest na pasku ryzyka :)
>
>> Ale idąc za tym co piszesz, to jedynym dobrym sprawdzianem na pojemność
>> baterii, może być ustalona trasa długa trasa przy tej samej temperaturze
>> i wietrze i prędkości. Jeśli po 5 latach auto pokona taka trasę z tym
>> samym wskazaniem na końcu, stanu baterii to jedyny wiarygodny test na
>> sprawdzenie, czy producent "nie oszukuje".
>
> Przybędzie elektryków, predkosc sie zwolni.
>
> Ale ja nie pisałem, ze producent bedzie tak wprost oszukiwał, choc i
> to możliwe. Raczej, ze troche pojemnosci ukryje, potem skorzysta z
> rezerwy.
Cały czas to robią...ale to zwykłe oszustwo w sensie podawania całej
prawdy. Ok, jeśli to pierwszy właściciel. Następny może mieć megaproblem
:)...w końcu kupił używkę. Jak myślisz, dlaczego już jest taki problem
ze sprzedażą używki/elektryka?
(nie opisuję kupców/heretyków).
> Ze degradacja baterii wyniosła 1% - pogratulowac. O ile prawdziwe.
> Że to juz zawsze i u wszystkich będzie 1%/100kkm - nie wyciagałbym
> pochopnych wniosków :-)
> Ale powinno do tego zmierzać. O ile prawdziwe :-)
Może być prawdziwe, skoro właściciel chował auto pod ziemią, że bateria
nie przekroczyła 30C czy -20C i ładował to w widełkach, czyli często, bo
miał możliwości i czas. To rzadkość i wiedza/możliwości. Jeśli jednak
zostawisz auto na placu/parkingu przy 40C na cały dzień to siłą fizyki
dostanie po ryju a zimą klęknie o 20% pojemności...co jest większością a
rozładowanie prawie do ZERA to oczywistość i przegrana w czasie. Koń
sobie przestawił "klapki" bo musiał, żeby nie zjebać ale znaczna
większość użyje defaulta z obsługi spalinowców i się zdziwi ale niesmak
zostanie.
Rynek używek będzie ubogi i zdecydowanie uderzy w kieszeń sprzedawcy a
nie kupca, który sobie skalkuluje zakup nowej baterii :)
Przecież to oczywiste :) Na ten czas ludzie kalkulują ale gdyby to było
megasuper to by nie było żadnych problemów :) Czyli jednak nie tyle
obawa co logiczne posunięcie i ostrożność & brak zaufania przy zakupie
używki :)
--
LordBluzg(R)??
<<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>
Następne wpisy z tego wątku
- 23.03.23 00:16 LordBluzg(R)??
- 23.03.23 03:57 Cavallino
- 23.03.23 11:30 J.F
- 23.03.23 11:39 J.F
- 23.03.23 12:19 Cavallino
- 23.03.23 17:27 cef
- 23.03.23 17:51 J.F
- 23.03.23 20:48 LordBluzg(R)??
- 24.03.23 04:38 Cavallino
- 24.03.23 08:14 cyklista
- 24.03.23 09:22 LordBluzg(R)??
- 24.03.23 10:49 cyklista
- 24.03.23 14:17 J.F
- 24.03.23 14:47 J.F
- 25.03.23 05:18 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=