-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!newsreader4.netcolog
ne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.
ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.p
l!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
.POSTED!not-for-mail
Date: Mon, 23 Jan 2023 12:39:02 +0100
MIME-Version: 1.0
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
Thunderbird/102.6.1
Subject: Re: Elektryki dostały "bana" na promy w Norwegii.
Content-Language: pl
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <tqlqdh$1vbv$1@gioia.aioe.org>
From: cyklista <c...@g...com>
In-Reply-To: <tqlqdh$1vbv$1@gioia.aioe.org>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 17
Message-ID: <63ce71d7$0$19606$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.24.158.246
X-Trace: 1674473943 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 19606 83.24.158.246:52684
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1855
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2710504
[ ukryj nagłówki ]W dniu 23.01.2023 o 12:18, T. pisze:
> Problem z pożarami samochodów elektrycznych polega na tym, że są one
> zwykle nieprzewidywane i wieloetapowe, a do tego mogą następować bardzo
> gwałtownie. Wszystko z powodu ogniw w akumulatorach, które są od siebie
> odizolowane, a ich zapłon może postępować w dość długich odstępach.
> Czasami zdarza się, że ugaszenie płonącego samochodu elektrycznego może
> potrwać kilka godzin i gdy czynność zostanie zakończona, nagle okazuje
> się, że doszło do ponownego zapłonu.
No właśnie, wystarczy elektryki wpuszczać na samym końcu i w razie
pożaru po prostu je wypchać do wody.
ps. nie wiem co prawda co na to przepisy o ochronie środowiska, bo
finansowo to jest najlepszy i najtańszy sposób dla przewoźnika i jego
ubezpieczyciela.
Następne wpisy z tego wątku
- 23.01.23 12:47 Cavallino
- 23.01.23 12:50 J.F
- 23.01.23 14:17 J.F
- 23.01.23 19:00 PiteR
- 24.01.23 13:03 K
- 25.01.23 10:21 ąćęłńóśźż
- 27.01.23 15:54 K
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=