eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[Elektryki] Rozładowało mi się TwizyRe: [Elektryki] Rozładowało mi się Twizy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.bpf224.neoplus
    .adsl.tpnet.pl!not-for-mail
    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [Elektryki] Rozładowało mi się Twizy
    Date: Sun, 19 Jan 2020 20:43:17 +0100
    Organization: private
    Message-ID: <1394660421$20200119204319@squadack.com>
    References: <qvv4n2$rak$1@news.icm.edu.pl>
    <rkfazkrd1ebp$.1ub03sajcqah7$.dlg@40tude.net>
    <20200118175202.4102bdcf@mateusz>
    <l1n6g99o33nl.191o2lwgvfmom$.dlg@40tude.net>
    <20200119001147.55001edb@mateusz>
    <193nsrin8b3v9.14kdn1we8zyvo$.dlg@40tude.net>
    <20200119114023.4e3766ff@mateusz>
    <5e245051$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
    <8288186223$20200119175049@squadack.com>
    <5e2492e7$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    <9170343763$20200119184407@squadack.com>
    <5e249afc$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: bpf224.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="squadack";
    posting-host="bpf224.neoplus.adsl.tpnet.pl:83.29.47.224";
    logging-data="11519";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    X-Priority: 3 (Normal)
    X-Newsreader: MyGate/2.6.0.171 (http://barin.com.ua/soft/mygate/)
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Antivirus: AVG (VPS 200118-4, 2020-01-18), Outbound message
    In-Reply-To: <5e249afc$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Comment-To: cef
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2670322
    [ ukryj nagłówki ]

    Hello cef,

    Sunday, January 19, 2020, 7:07:58 PM, you wrote:

    >>> Jak jest mało paliwa, to jak byś nie zasysał zawsze będzie wiecej syfu.
    >> W jaki sposób? Jaki syf po namoknięciu jest lżejszy od paliwa?
    > Zakładając, że syf jest w paliwie i opada na dno i tam się gromadzi, to
    > im mniej jest paliwa, tym większe jest stężenie syfu w paliwie.

    Paliwo jest pobierane z dna i stale filtrowane w obiegu zamkniętym - w
    jaki sposób stężenie syfu miałoby się powiększać?

    >>> Kwestia tylko jaki jest układ filtrujący przed pompą paliwa.
    >> Nie ma. Jest tylko siateczka chroniąca przed grubymi
    >> zanieczyszczeniami. I wystarczy.
    > No właśnie przed pompą jest tylko siateczka więc jak syf jest
    > drobniejszy od sitka, to dostaje się do pompy.

    No i co z tego? Ile pomp wymieniłeś w swoim samochodzie? Lanos
    przejechał ponad 270 kkm bez wymiany pompy paliwa.

    Za pompą masz filtr i zawór ciśnieniowy - jeśli silnik nie pobiera
    wystarczająco paliwa, to nadmiar wraca do zbiornika. Oczyszczony. Z
    upływem czasu paliwo w zbiorniku jest coraz czystsze a nie coraz
    brudniejsze.

    >>> Podciśnienie w zbiorniku to jest teoretyczne.
    >> To napraw, żeby było praktycznie - szkoda opary wypuszczać w
    >> atmosferę.
    > Wszystkim nie naprawię.

    Sobie napraw - inni niech się sami martwią.

    --
    Best regards,
    RoMan
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: