-
Data: 2020-01-19 21:15:58
Temat: Re: [Elektryki] Rozładowało mi się Twizy
Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2020-01-19 o 20:43, RoMan Mandziejewicz pisze:
> Hello cef,
>
> Sunday, January 19, 2020, 7:07:58 PM, you wrote:
>
>>>> Jak jest mało paliwa, to jak byś nie zasysał zawsze będzie wiecej syfu.
>>> W jaki sposób? Jaki syf po namoknięciu jest lżejszy od paliwa?
>> Zakładając, że syf jest w paliwie i opada na dno i tam się gromadzi, to
>> im mniej jest paliwa, tym większe jest stężenie syfu w paliwie.
>
> Paliwo jest pobierane z dna i stale filtrowane w obiegu zamkniętym - w
> jaki sposób stężenie syfu miałoby się powiększać
Jeśli tworzy się stały układ przepływu, to naturalnie
syfy się zbierają poza tym układem.
Przy małej ilości paliwa w zbiorniku ten proces się potęguje.
Dopiero jak się zamiesza mocniej podczas jazdy
to syfy się rozkładają w całej objętości.
>>>> Kwestia tylko jaki jest układ filtrujący przed pompą paliwa.
>>> Nie ma. Jest tylko siateczka chroniąca przed grubymi
>>> zanieczyszczeniami. I wystarczy.
>> No właśnie przed pompą jest tylko siateczka więc jak syf jest
>> drobniejszy od sitka, to dostaje się do pompy.
>
> No i co z tego? Ile pomp wymieniłeś w swoim samochodzie? Lanos
> przejechał ponad 270 kkm bez wymiany pompy paliwa.
Jedną. Po około 190tys.
Nie sądzę, żeby przyczyną był syf w zbiorniku wywołany jeżdżeniem na
oparach,
bo zazwyczaj tankuję jak mi spada poniżej połowy.
> Za pompą masz filtr i zawór ciśnieniowy - jeśli silnik nie pobiera
> wystarczająco paliwa, to nadmiar wraca do zbiornika. Oczyszczony. Z
> upływem czasu paliwo w zbiorniku jest coraz czystsze a nie coraz
> brudniejsze.
Trochę mnie zaskoczyła ta prosta informacja - nie skojarzyłem znanych
faktów -
aż musiałem pogooglować trochę.
Niestety oprócz paru informacji, że jak mało paliwa,
to może się zapowietrzyć pompa są tylko wywody o wilgoci,
które odrzucasz - bo zakładasz, że powietrze wchodzi do baku przez filtr.
Ewentualnie, że paliwo się podgrzewa przez pompowanie i jak jest go mało,
to może być za ciepłe, ale to odrzucam.
Zeby jeszcze utrzymać przy życiu swoja teorię zagęszczania syfu uczepię
się faktu, ze
syf z paliwa może się przy większym stężeniu zbijać we frakcje, które
skutecznie zablokują filtr.
Dobra - poddaję się :-)
Następne wpisy z tego wątku
- 19.01.20 21:16 RoMan Mandziejewicz
- 19.01.20 21:19 cef
- 19.01.20 21:21 RoMan Mandziejewicz
- 19.01.20 21:42 kk
- 19.01.20 21:49 Mateusz Viste
- 20.01.20 08:05 cef
- 20.01.20 19:12 J.F.
- 21.01.20 08:11 cef
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=