eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[Elektryki] Rozładowało mi się TwizyRe: [Elektryki] Rozładowało mi się Twizy
  • Data: 2020-01-19 21:15:58
    Temat: Re: [Elektryki] Rozładowało mi się Twizy
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2020-01-19 o 20:43, RoMan Mandziejewicz pisze:
    > Hello cef,
    >
    > Sunday, January 19, 2020, 7:07:58 PM, you wrote:
    >
    >>>> Jak jest mało paliwa, to jak byś nie zasysał zawsze będzie wiecej syfu.
    >>> W jaki sposób? Jaki syf po namoknięciu jest lżejszy od paliwa?
    >> Zakładając, że syf jest w paliwie i opada na dno i tam się gromadzi, to
    >> im mniej jest paliwa, tym większe jest stężenie syfu w paliwie.
    >
    > Paliwo jest pobierane z dna i stale filtrowane w obiegu zamkniętym - w
    > jaki sposób stężenie syfu miałoby się powiększać

    Jeśli tworzy się stały układ przepływu, to naturalnie
    syfy się zbierają poza tym układem.
    Przy małej ilości paliwa w zbiorniku ten proces się potęguje.
    Dopiero jak się zamiesza mocniej podczas jazdy
    to syfy się rozkładają w całej objętości.


    >>>> Kwestia tylko jaki jest układ filtrujący przed pompą paliwa.
    >>> Nie ma. Jest tylko siateczka chroniąca przed grubymi
    >>> zanieczyszczeniami. I wystarczy.
    >> No właśnie przed pompą jest tylko siateczka więc jak syf jest
    >> drobniejszy od sitka, to dostaje się do pompy.
    >
    > No i co z tego? Ile pomp wymieniłeś w swoim samochodzie? Lanos
    > przejechał ponad 270 kkm bez wymiany pompy paliwa.

    Jedną. Po około 190tys.
    Nie sądzę, żeby przyczyną był syf w zbiorniku wywołany jeżdżeniem na
    oparach,
    bo zazwyczaj tankuję jak mi spada poniżej połowy.


    > Za pompą masz filtr i zawór ciśnieniowy - jeśli silnik nie pobiera
    > wystarczająco paliwa, to nadmiar wraca do zbiornika. Oczyszczony. Z
    > upływem czasu paliwo w zbiorniku jest coraz czystsze a nie coraz
    > brudniejsze.

    Trochę mnie zaskoczyła ta prosta informacja - nie skojarzyłem znanych
    faktów -
    aż musiałem pogooglować trochę.
    Niestety oprócz paru informacji, że jak mało paliwa,
    to może się zapowietrzyć pompa są tylko wywody o wilgoci,
    które odrzucasz - bo zakładasz, że powietrze wchodzi do baku przez filtr.
    Ewentualnie, że paliwo się podgrzewa przez pompowanie i jak jest go mało,
    to może być za ciepłe, ale to odrzucam.

    Zeby jeszcze utrzymać przy życiu swoja teorię zagęszczania syfu uczepię
    się faktu, ze
    syf z paliwa może się przy większym stężeniu zbijać we frakcje, które
    skutecznie zablokują filtr.

    Dobra - poddaję się :-)



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: