  • Data: 2022-01-28 16:11:27
    Temat: Re: Elektryk z zasięgiem 2 km
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 28 Jan 2022 15:27:40 +0100, Cavallino wrote:

    > W Poznaniu tym bardziej, ale jednak się zdarza.
    > Rok temu się zdarzyło.
    > Opisałem jakie były skutki.
    >
    > Elektryki jeździły....

    > Dokładnie.
    > Przecież to nie ja twierdzę, że z napędem ice nie ma problemu.
    > Są, inne, ale są.

    No ale wiesz - w Poznaniu "zdarzylo sie".
    We Wroclawiu moze nie zdarzylo sie, przez poprzednie 20 lat ...
    A w Karpaczu tez nie?

    Ale w Suwałkach zdarza sie czesto.
    I co - poł miasta stoi, bo nie zapala?

    > Albo ludzie wiedzą, żeby tankować arktyczne zimą.

    I nie ma zadnych przyjezdnych?
    A Suwalczanie czasem nie wyjezdzaja i nie musza tankowac w
    cieplejszych stronach ... i nie wracaja z przygodnym paliwem?

    A moze jednak ten zwykly zimowy ON z Orlenu daje rade w praktyce?

    Nie wiem - moze zanim sie filtr zablokuje, to silnik na tyle sie
    rozgrzewa, ze i filtr jest troche cieplejszy, albo i paliwo w baku?

    Jak pamietam wlasne testy, to ON mętnieje wczesniej,
    gdzies przy -15, ale może to jeszcze nie przeszkadza?

    No i tez troche nie chce mi sie wierzyc, ze Orlen produkuje paliwo,
    ktore w krajowej zimie zawodzi.
    A specjalne dostawy dla Suwałk sprawy nie rozwiązują.

    J.