  • Data: 2022-01-27 15:53:16
    Temat: Re: Elektryk z zasięgiem 2 km
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 27 Jan 2022 15:44:36 +0100, T. wrote:
> [...]
    acja-baterii-6-12-przy-10-c-licznik-pokazuje-11-km-z
    asiegu-udalo-sie-przejechac-2-km/

    > No ale w Tesli po 10 latach zużycie jest rzędu kilkunastu procent. Skąd
    > taka różnica?

    Pare przyczyn tam wymienionych.

    Poza tym baterie i samochody rozne sa - telefon siemens niszczyl mi
    baterie w jakies 1.5 roku, bateria w Nokii po wielu lat byla ciagle
    dobra.

    Pytanie jest inne - mozna liczyc, ze w Tesli po 10 latach bateria
    bedzie "prawie dobra", czy nie mozna, a nawet jak jest dobra, to nie
    wiadomo jak dlugo jeszcze :-)

    J.