  • Data: 2022-01-27 22:02:39
    Temat: Re: Elektryk z zasięgiem 2 km
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    > Nieporównywalne? Ejże... Zawsze i każdy ma pod ręką sąsiada z kablami.

    Szybciej w tym kraju znajdziesz sąsiada lub innego kierowcę, który ci
    pomoże, niż ładowarkę do samochodu elektrycznego. Ja akurat kable
    rozruchowe wożę w jednym samochodzie cały czas. Bez kabli wystarczy
    dwóch, trzech sąsiadów i metoda na popych.

    > Który akurat jest w domu i nie ma co robić. To oczywiste :)

    Nawet jak mam co robić a przyjdzie sąsiad po pomoc, to mu jej udzielę.
    No chyba, że akurat trykam w tym czasie, to sąsiad ma niższy priorytet,
    ale to w zasadzie jedyna taka sytuacja.