  • 1. Data: 2010-07-17 22:04:58
    Temat: Elektryczny seryjny "superbike" by Roehr
    Od: ebi <e...@n...gazeta.pl>

    http://www.engadget.com/2010/07/17/roehr-motorcycles
    -releases-the-esuperbike-the-fastest-electric/

    zdrowko

  • 2. Data: 2010-07-18 08:18:20
    Temat: Re: Elektryczny seryjny "superbike" by Roehr
    Od: Magic <m...@w...pl>

    ebi napisał(a):
    > http://www.engadget.com/2010/07/17/roehr-motorcycles
    -releases-the-esuperbike-the-fastest-electric/

    Dżizas, ale brzydal. Zupełnie jakby go Ruscy projektowali.

    --
    Pozdrawiam - Maciek z plaży :)
    weFAQ&v=qvj

  • 3. Data: 2010-07-18 21:30:36
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 18 Lip, 10:18, Magic <m...@w...pl> wrote:
    s-releases-the-esu...

    > Dżizas, ale brzydal. Zupełnie jakby go Ruscy projektowali.

    To Ducati projektują Ruscy?

    ;-)
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2010-07-19 18:05:56
    Od: Magic <m...@w...pl>

    AZ napisał(a):

    > To Ducati projektują Ruscy?

    A nie wiem, tym makaroniarzom nigdy nie można ufać :)

    --
    Pozdrawiam - Maciek z plaży :)
    weFAQ&v=qvj

  • 5. Data: 2010-07-19 23:27:59
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    To żeby poziom oleju sprawdzić trzeba owiewki odkręcać? Ergonomia
    z dupy... ;)

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 6. Data: 2010-07-20 11:59:08
    Od: Texen <f...@...dk>

    On 20 Lip, 01:27, "morghul" <m...@t...pl> wrote:
    > To żeby poziom oleju sprawdzić trzeba owiewki odkręcać? Ergonomia
    > z dupy... ;)

    tego oleju co lancuch smaruje, tak?

    --
    texen
    zr-7 (tymczasem)

  • 7. Data: 2010-07-20 15:15:48
    Od: "Michal" <michal..kupczyk@@poczta..onet..pl>

    "Texen"
    >tego oleju co lancuch smaruje, tak?

    Mogliby sie nie wyglupiac i dac pasek. Maszyna bylaby wtedy 100% bezolejowa.

    --
    Michal
    FJS 600

  • 8. Data: 2010-07-20 23:55:23
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    >tego oleju co lancuch smaruje, tak?

    Nie, tego silnikowego. Przecież nawet na egzaminie na kat. A każą
    sprawdzać olej!

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk