-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: J.F. <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Elektryczny Peugeot, 260km/h w 6.6 sekundy.
Date: Thu, 27 Jan 2011 13:26:50 +0100
Organization: -
Lines: 31
Message-ID: <0...@4...com>
References: <ihqlb4$fku$6@news.net.icm.edu.pl> <ihrfj1$o8b$1@news.onet.pl>
<ihrkpn$l5v$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1296131198 25434 82.143.187.50 (27 Jan 2011 12:26:38 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 27 Jan 2011 12:26:38 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2345881
[ ukryj nagłówki ]On Thu, 27 Jan 2011 12:26:46 +0100, Michał Gut wrote:
>tylko po co takie kombinacje... niech zrobia samochod osiagajacy vmax=120, o
>zasiegu na jednym ladowaniu 300km i cenie pozwalajacej sredniej klasie go
>kupic i IMHO bardzo szybko zaczna te autka sie spredawac w duzych ilosciach.
>wtedy rodziny beda mialy jeden samochod do dlugich tras jesli potrzebuja a
Raz na jakis czas kazdy potrzebuje - i co wtedy - nocleg z ladowaniem
po 300km ? Choc w sumie akumulatory mozna naladowac w godzine-dwie,
to moze wystarczy dobry obiad (ale jakze tak - bez wina ?)
Poza tym akumulatory sie degraduja i z 300km sie zrobi kiedys 150 ..
>drugi do codziennej jazdy ktorym sie trzaska wiekszosc przebeigu.
Ale jako drugi to nie musi miec az 300km.
No i to ogranicza sprzedaz do tych ktorych stac na dwa.
>idealna
>wydaje mi sie jednak hybryda - elektryczny z silnikiem spalinowym ale tylko
>do ladowania akumulatorow gdy brakuje pradu.
Owszem. Ale nie obecny prius, gdzie akumulatorek symboliczny i nie da
sie doladowac z gniazdka.
Poza tym trzeba by sprawdzic czy straty na tym hybrydowym napedzie nie
sa wieksze niz oszczednosci.
Prius niby ogolnie malo pali, wiec moze nie.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.01.11 13:27 Massai
- 27.01.11 13:37 gri
- 27.01.11 13:47 Massai
- 27.01.11 13:49 Massai
- 27.01.11 13:55 Massai
- 27.01.11 14:15 J.F.
- 27.01.11 14:27 gri
- 28.01.11 00:29 Tomasz Pyra
- 28.01.11 08:27 Massai
- 28.01.11 09:55 Tomasz Pyra
- 28.01.11 10:22 Michał Gut
- 28.01.11 11:15 Massai
- 28.01.11 12:06 Krzysiek Kielczewski
- 28.01.11 12:15 Massai
- 28.01.11 13:16 Krzysiek Kielczewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe