  • Data: 2011-01-27 13:26:50
    Temat: Re: Elektryczny Peugeot, 260km/h w 6.6 sekundy.
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 27 Jan 2011 12:26:46 +0100, Michał Gut wrote:
    >tylko po co takie kombinacje... niech zrobia samochod osiagajacy vmax=120, o
    >zasiegu na jednym ladowaniu 300km i cenie pozwalajacej sredniej klasie go
    >kupic i IMHO bardzo szybko zaczna te autka sie spredawac w duzych ilosciach.
    >wtedy rodziny beda mialy jeden samochod do dlugich tras jesli potrzebuja a

    Raz na jakis czas kazdy potrzebuje - i co wtedy - nocleg z ladowaniem
    po 300km ? Choc w sumie akumulatory mozna naladowac w godzine-dwie,
    to moze wystarczy dobry obiad (ale jakze tak - bez wina ?)

    Poza tym akumulatory sie degraduja i z 300km sie zrobi kiedys 150 ..

    >drugi do codziennej jazdy ktorym sie trzaska wiekszosc przebeigu.

    Ale jako drugi to nie musi miec az 300km.
    No i to ogranicza sprzedaz do tych ktorych stac na dwa.

    >idealna
    >wydaje mi sie jednak hybryda - elektryczny z silnikiem spalinowym ale tylko
    >do ladowania akumulatorow gdy brakuje pradu.

    Owszem. Ale nie obecny prius, gdzie akumulatorek symboliczny i nie da
    sie doladowac z gniazdka.

    Poza tym trzeba by sprawdzic czy straty na tym hybrydowym napedzie nie
    sa wieksze niz oszczednosci.
    Prius niby ogolnie malo pali, wiec moze nie.

    J.