  • 641. Data: 2017-05-30 21:00:46
    Temat: Re: Elektryczne samochody
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Bo moze juz sie nie da sciac kosztow. Doszli w kilku kopalniach do
    > kresu mozliwosci obnizania kosztow wlasnych.

    :)
    Lubie Cie za twój idealizm...
    Powiem mi Zenku skąd wiesz ze doszli do jakiegokolwiek kresu?
    I po co mieliby to robić skoro wiadomo, ze jak im sie nie uda to Panstwo
    dołozy?
    Przykład:
    http://innpoland.pl/126959,gornictwo-na-glowie-austr
    alijczycy-pokazuja-
    polskim-gornikom-jak-sie-robi-pieniadze-na-weglu

    http://www.tinyurl.pl?KTcc8Wlw

    > Chinczycy zaczynaja
    > budowac mega miasto. Beda potrzebowali do oporu stali. A zeby zrobilic
    > stal potrzebny jest wegiel. Wegiel na gieldach zdrozeje. A my dalej
    > tak jak dzisiaj nie bedziemy na tym tracili ani zyskiwali pod
    > warunkiem ze nie bedziemy eksportowali.

    Górke cenową juz mielismy, nadal nie widzisz ze to tylko chwilowa poprawa?

    > Bo jak bedziemy eksportowali
    > po cenie wyzszej niz wydobywamy to zarobimy. Podawana roznica w cenie
    > wegla to dwa-cztery dolary na tonie. Dotyczy ta roznica kilku ze
    > wszystkich kopaln. Gdyby nasz wegiel byl dwa razy drozszy od
    > importowanego to politycy powinni sie zastanawiac co zrobic. Dwa razy
    > drozszy wegiel podniosl by cene pradu o kilka groszy na
    > kilowatogodzinie.

    To tez nieduzo.
    Czekam na uwage, ze własciwie nie ma to znaczenia...

    > Jeszcze nieduzo ale wyborcy byli by niezadowoleni.

    O, jest...

    > Jeszcze trzeba odpowiedziec sobie na pytanie czy bedac krajem
    > niezaleznym energetycznie to dobrze czy zle? Jak Ty uwazasz i ile
    > jestes w stanie zaplacic wiecej za prad i miec gwarancje ze nikt z
    > wyjatkiem polskiego rzadu nie ma wplywu na to czy w gniazdku jest prad
    > czy go nie ma?

    Znów stawiasz fałszywą alternatywe...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Wątroba była cały dzień śledziona

  • 642. Data: 2017-05-30 21:26:36
    Od: j...@i...pl

    On Tue, 30 May 2017 15:07:01 -0000 (UTC), Pszemol <P...@P...com>
    wrote:

    >Hybrydy nie będą popularne. To nie to samo co auta w pełni elektryczne. Do
    >hybrydy wciąż lejesz benzynę i hybryda bardzo drogo kosztuje.

    Ale hybrydą objedziesz całą Europę dookoła. Elektrykiem od stacji
    ładowania do stacji ładowania. Niekoniecznie tam gdzie chcesz.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 643. Data: 2017-05-30 21:42:47
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Tak sadzilem ze gdy postawic proste pytanie " ile dla Ciebie warta jest wolnosc "
    odpowiesz wymijajaco " pocalujcie mnie w dupe".

  • 644. Data: 2017-05-30 22:01:45
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 30 May 2017 12:42:47 -0700 (PDT), w
    <2...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Tak sadzilem ze gdy postawic proste pytanie " ile dla Ciebie warta jest wolnosc "
    odpowiesz wymijajaco " pocalujcie mnie w dupe".

    Takie pierdoły pociskasz, że powinieneś wręcz zapisać się do PiS. Oni też takie
    oderwane od real-life głupoty wciskają.

  • 645. Data: 2017-05-31 04:00:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Tak sadzilem ze gdy postawic proste pytanie " ile dla Ciebie warta
    > jest wolnosc " odpowiesz wymijajaco " pocalujcie mnie w dupe".

    Ech, znowu te brudne kolana...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Henry Louis Mencken

  • 646. Data: 2017-05-31 12:50:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >Przykład:
    >http://innpoland.pl/126959,gornictwo-na-glowie-aust
    ralijczycy-pokazuja-polskim-gornikom-jak-sie-robi-pi

    Ale skad wiesz, jak to w Australii wyglada ?
    Moze tam jest np kopalnia odkrywkowa.

    Nie maja tych wszystkich przepisow srodowiskowych, bo w promieniu
    100km mieszkaja tylko kangury :-)

    J.

  • 647. Data: 2017-05-31 15:14:31
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-05-30 o 19:33, J.F. pisze:

    > Idzie nowe, a ropa sie konczy, wiec owszem - to kwestia czasu.

    Za jakiś czas wszystkie paliwa się skończą, a prąd też znikąd się nie
    bierze.

    > Tylko ten czas nalezy spokojne przeczekac, a nie podniecac sie
    nowoscia :-)

    Dokładnie, jestem tego samego zdania.

    > W Niemczech kto wie, maja jeszcze 2 lata.

    Oni szybciej sprowadzą milion kolejnych imigrantów niż wprowadzą do
    użytku milion elektryków.

  • 648. Data: 2017-05-31 15:18:35
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-05-30 o 14:25, Pszemol pisze:

    > Trzeba być chyba ślepym aby nie widzieć, że idzie nowe i że to tylko
    > kwestia

    Ślepi generalnie samochodów nie posiadają, więc im zwisa na co jeżdżą.
    Ja natomiast pamiętam zachwyty ogniwami wodorowymi z przed kilkunastu
    lat, też szło nowe i miała to być tylko kwestia czasu. No to czekam nadal.

  • 649. Data: 2017-05-31 16:21:50
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 24 May 2017 23:35:49 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > https://www.engadget.com/2017/02/23/tesla-model-3-pr
    oduction-is-on-track-to-start-in-july/

    jaką opcje finansowania wybrałeś?

    --
    Marek

  • 650. Data: 2017-05-31 18:00:06
    Od: p...@g...com

    Elektryków nie będzie bo dieselgate ciągnie firmy na dno :-) prokuratura wjechała do
    Daimlera chłopaki tak wydumali że badania robili w gorące dni a software wyłączał
    dopalanie spalin jak się trochę chłodniej zrobiło czyli przed większą część roku :-)
    http://m.faz.net/aktuell/wirtschaft/vw-abgasskandal/
    konzernbericht-image-von-vw-schlechter-als-das-von-h
    yundai-15036010.html
    No i pytanie konkursowe co wymyslilo BMW ?