  • 241. Data: 2017-05-15 02:39:19
    Temat: Re: Elektryczne samochody
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <j...@i...pl> wrote in message
    news:prhhhc9ugrh2a0egvthsh0mqqbu52pn8t6@4ax.com...

    > Że ciężko jest dociągnąć infrastrukturę energetyczną do takich miejsc,
    > to co dopiero mówić o budowie stacji ładowania, które zapotrzebowanie
    > na energię mają zdecydowanie większe. Rozumiesz teraz?

    Totalnie z pały taki argument...
    Bramki viatoll i tak musiałyby mieć agregat bo chcą aby działały 24/7,
    nawet jak zasilanie z sieci padnie... Więc jadą na agregatach, co ma
    piernik?

    Stacje ładowania aut nie będą budowane w szczerym polu...
    Z dala od cywilizacji. Wręcz przeciwnie: budowane będą
    przy hotelach, restauracjach - tam gdzie jest co
    zrobić z tymi 20-30 minutami czasu jak się już zatrzymasz
    na ładowanie auta.

  • 242. Data: 2017-05-15 02:40:11
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <j...@i...pl> wrote in message

    > Ale ja mam wrażenie, że one cały czas się ładują.
    > Nie widziałem ich w ruchu ani razu ;)

    Jasne... :-))

  • 243. Data: 2017-05-15 02:41:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <j...@i...pl> wrote in message

    > Sporo polskich firm jest polskich tylko z nazwy. I często można
    > zaobserwować swego rodzaju "patriotyzm" w tych "polskich" firmach.
    > Jak firma jest z Niemiec, to kupują Skody albo VW, jak z Francji to
    > Peugeoty czy Citroeny :)

    Sporo niech sobie będzie. Interesuje nas cała reszta.

  • 244. Data: 2017-05-15 02:41:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "re" <r...@r...invalid> wrote in message news:ofa4o7$lj0$1@mx1.internetia.pl...
    > Użytkownik "Mateusz Bogusz"

    > Jakiej opłaty za akumulator?
    > ---
    > Zwykle dzierżawa

    Gdzie takie coś widziałeś?? :-)

  • 245. Data: 2017-05-15 06:56:16
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 15.05.2017 o 02:41, Pszemol pisze:
    > <j...@i...pl> wrote in message

    > Sporo niech sobie będzie. Interesuje nas cała reszta.

    A to jest jeszcze jakaś reszta? :)

    --
    Wiesiaczek (dziś z Sharm El-Sheikh - Egipt)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 246. Data: 2017-05-15 11:05:15
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-05-15 o 02:39, Pszemol pisze:

    > Totalnie z pały taki argument...
    > Bramki viatoll i tak musiałyby mieć agregat bo chcą aby działały 24/7,
    > nawet jak zasilanie z sieci padnie... Więc jadą na agregatach, co ma
    > piernik?

    Stacje bazowe telefonów komórkowych też chodzą 24/7 i nie mają
    agregatów tylko akumulatory na te kilka godzin awarii.
    Wysil intelekt i się zastanów dlaczego.

> [...]
    > przy hotelach, restauracjach - tam gdzie jest co
    > zrobić z tymi 20-30 minutami czasu jak się już zatrzymasz

    Tam gdzie już teraz brak miejsc parkingowych. :-)

    Pozdrawiam

  • 247. Data: 2017-05-15 11:06:53
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-05-15 o 06:56, Wiesiaczek pisze:

    > A to jest jeszcze jakaś reszta? :)

    Jak do firm zaliczyć jednoosobową działalność gospodarczą.
    Tyle że oni kupują to samom co osoby prywatne.

    Pozdrawiam

  • 248. Data: 2017-05-15 11:55:52
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-05-14 o 23:17, j...@i...pl pisze:

> [...]
    > zaobserwować swego rodzaju "patriotyzm" w tych "polskich" firmach. Jak
    > firma jest z Niemiec, to kupują Skody albo VW, jak z Francji to

    Problem globalizmu jest dość ciekawy.
    Czy Opel Astra jest polskim samochodem? Produkowany jest w Polsce,ale
    właściciel obecnie francuski (wcześniej amerykański).
    Czy Volvo jest samochodem szwedzkim, czy chińskim?
    W takim VW Crafterze 95% części jest produkowanych w Polsce. Chyba tylko
    to felerne oprogramowanie jest z Niemiec... :-)
    T.

  • 249. Data: 2017-05-15 12:03:17
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-05-15 o 02:41, Pszemol pisze:
    > "re" <r...@r...invalid> wrote in message

    > Gdzie takie coś widziałeś?? :-)

    Renault tak ma, chyba Tesla też.
    T.

  • 250. Data: 2017-05-15 13:14:15
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 15.05.2017 o 11:06, RadoslawF pisze:

    > Jak do firm zaliczyć jednoosobową działalność gospodarczą.
    > Tyle że oni kupują to samom co osoby prywatne.

    No, chyba że tak:)