  • Data: 2017-05-25 22:03:42
    Temat: Re: Elektryczne samochody
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 25 May 2017 06:55:37 -0500, Pszemol napisał(a):
> [...]

    Facebook mnie zniesmacza, wiec juz jestem anty, a dla cielecego
    zachwytu nie bede zmienial pogladow :-)

    A aplikacji mam za duzo, wiec tez mi sie nie chce instalowac.

    > A wokół Wrocławia jest tam sporo na mapie...

    Na szczescie maja strone, plugshare.com

    Nawet dosc gesto ich juz jest.
    Tylko ... to raczej nie sa szybkie ladowarki Tesli.
    Wiec ladowanie bedzie trwalo i trwalo ...

    P.S. Czesc tych ladowarek to https://galactico.pl/
    Nawet nie wiedzialem, ze w takiej elektrycznej dolinie mieszkam :-)

    J.