  • Data: 2017-05-10 17:27:47
    Temat: Re: Elektryczne samochody
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pszemol"

    > Mowa była o typowym DRUGIM aucie w rodzinie.
    > Pierwsze ma użycie 100%, drugie już bliskie 10%.
    > ---
    > Żeby auto miało użycie 100% to by musiało być wziętą taksówką

    Wystarczy że tatuś pojedzie nim do pracy i jest autko niedostępne
    cały dzień: w oczach innych potencjalnych użytkowników (mamusia,
    dorastający synek/córcia) auto ma użycie 100%.
    Nie myśl z punktu widzenia finansowego tylko z punktu widzenia
    użytkowania praktycznego: to czy auto jeździ na taksówce czy
    stoi pod tatusia robotą cały dzień zaparkowane równoważne jest
    że auto jest zajęte w 100% czyli jest "wykorzystane" w tym kontekście.
    ---
    I jak auto stoi przed domem to też jest w 100% wykorzystane, ale do
    prezentacji i reklamy.