  • Data: 2016-03-31 12:38:31
    Temat: Re: Elektrozawór z cewką AC zasilany z DC
    Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 31 marca 2016 12:19:55 UTC+2 użytkownik v...@g...com
    napisał:

    > Takie zawory wymagają ciśnienia na wejściu, inaczej popstrykasz
    > tylko iglica czy jak to się zwie, bez ciśnienia wstępnego
    > tłokiem nie ruszysz, chyba że dmuchniesz porządnie otworem gębowym:)

    Ich budowy jestem świadom, ponieważ jednak mój zawór póki co leży na biurku, klikanie
    jest dla mnie wystarczającym dowodem na to, że ten mały zaworek sterujący pracuje,
    skoro on się otwiera, to i zasadniczy zawór się otworzy. Jednakże nie w tym rzecz, by
    sprawdzić, czy 12V wystarczy, chciałbym jednak, by działało to pewnie. W końcu
    przeciętny przekaźnik 12V też zwykle działa zasilany z 5V, jednak używanie tak
    zasilanego przekaźnika to nie jest najlepszy pomysł, bo owo "zwykle" kiedyś może
    zawieźć.