  • Data: 2020-07-07 15:45:43
    Temat: Re: Elektrotechnika prądów słabych (1918 r.)
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 07/07/2020 15:13, Piotr Gałka wrote:
    > Ja na ten przykład kiedyś nie skorzystałem z takiej szansy. W
    > dzieciństwie, w lecie to prawie codziennie byłem na plaży (mieszkaliśmy
    > 300m od niej (Gdańsk)). I zauważyłem, że czasem widać Hel. Nie wpadłem
    > wtedy na to, że to fatamorgana.

    Dzisiaj to kluczowy dowód płaskoziemców. Fatamorgana udowadnia płaskość
    ziemi.

    Można wyciągać wiele błednych wniosków z pozornie prawidłowej obserwacji.

    > Skąd założenie, że tym, którzy wiedzieli jakoś szczególnie zależało, aby
    > wszystkich przekonać, że mieliby próbować się przebijać.

    Jesli wpadasz na kluczową dla świata ideę, często chcesz to wykrzyczeć
    każdemu. Tylko przypadek decyduje że nie nazywają cie świrem,
    szczególnie jeśli przeczysz całej ignorancji ubranej w dostoje szaty i
    tradycje. Do dzisiaj tak jest.

    > Żeby sobie wykonać pomiar nie trzeba przekonać ogółu.

    Wielu więc mogło być którzy ten pomiar wykonali ale nie podzielili się
    światem lub ich wnioski zagineły w ciemnych mrokach dziejów.