eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyElektroniczny doradcza Eco DriveRe: Elektroniczny doradcza Eco Drive
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.g
    lorb.com!npeer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highw
    inds-media.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl
    !unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.
    POSTED!not-for-mail
    Date: Tue, 12 Nov 2013 21:19:49 +0100
    From: hisjusz <h...@w...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.1.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Elektroniczny doradcza Eco Drive
    References: <l5tglp$ht6$1@news.task.gda.pl>
    In-Reply-To: <l5tglp$ht6$1@news.task.gda.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 131112-0, 2013-11-12), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 27
    Message-ID: <52828d65$0$2184$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.10.225.185
    X-Trace: 1384287589 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2184 83.10.225.185:15611
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2435
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2510627
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-11-12 16:15, anacron pisze:
    > Mam taki wynalazek a aucie. Dziwne to bo czasami karze ciągnąć do
    > 3,5krpm a czasami przy 2krpm pokazuje, aby wyższy wrzucić. Zalezy
    > oczywiście od tego jak mocno wciśnie się pedał.
    >
    > Ktoś wie jak to działa? Pytam, bo próbowałem według tego jeździć i przy
    > dwóch zbiornikach wyjeżdżonych wyszło spalanie o jakieś 0,7 wyższe niż
    > jazda na wyczucie, pomijając już, że czasami to się przyspieszyć nie
    > dało, jakby bazować na tym. Na szczęście mogę to wyłączyć. Ale pytanie
    > jak to działa? :D
    >
    Ta sama trasa użyta do testu? Wystarczy że jak jeździłeś na eco było
    więcej pod górę, inny wiatr, inna temp zewnętrzna i pomiar jest nie
    miaro dajny.
    Pomyśl jak to może działać ?! Do komputera "Eco": czujnik na
    wtryskiwaczach wysyła dane o dawkach, czujnik położenia wału impulsy
    obrotów, czujnik temp zewnętrzna, czujnik temp silnika do tego jeszcze
    może być pobierana prędkość pojazdu. Komputer eco ma podane wzorce
    zachowań i rezultaty na ich podstawie oraz wskaźnikach z czujników
    podpowiada Ci jak masz jechać.

    >Dziwne to bo czasami karze ciągnąć do
    > 3,5krpm a czasami przy 2krpm pokazuje, aby wyższy wrzucić.
    Nic dziwnego! Pod wzniesienie(nawet takie którego subtelnie nie
    wyczuwasz) lepiej jak będziesz ciągnął do 3500 rpm na prostej drodze
    albo zjeździe lepiej jak wrzucisz wcześniej następny bieg.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: