  • 11. Data: 2017-03-12 19:35:10
    Temat: Re: Elektroniczne liczniki energegii zawyżąją wskazania
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Czy u nas kiedys bedzie normalnie pytasz. A normalnie to tak jak Ty bys chcial czy
    tak jak jest w innych panstwach. Jak jest z abonamentem rtv w Irlandii albo Hiszpani?
    Jak sie placi za prad we Wloszech a za gaz w Szwajcarii?

  • 12. Data: 2017-03-12 22:34:33
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]
    > chcial czy tak jak jest w innych panstwach. Jak jest z abonamentem rtv w
    > Irlandii albo Hiszpani? Jak sie placi za prad we Wloszech a za gaz w
    --------------
    A to co w innych państwach to jest normalne? Wzór do naśladowania? Wątpię.
    Na światłach w dzień jeździmy bo w Skandynawii jeżdżą. Normalne? Nie. Mamy
    mieć swoje i przejrzyste procedury a nie dodatkowe skandaliczne koszty
    przewyższające faktyczne zużycie. Kupiłem w smarkecie watomierz. Można wbić
    cenę jednostkową energii. Jak to się ma do rachunku? Nijak. Mogę tylko
    sprawdzić czy żarówka halogenowa 150 W ma tyle W ile napisali na opakowaniu.
    Okazuje się, że ma 100. Jeśli kupuję benzynę to za 60 zł wiem ile wleję do
    baku. Za wypalone 50 kWh nie zapłacę 27zł tylko znacznie więcej. I to jest
    nienormalne.

    neelix

  • 13. Data: 2017-03-13 08:46:08
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *HF5BS* napisał(-a):

    > A pyszczyli może, że coś grzebałeś, popsułeś, zaczyniłeś, rzuciłeś
    > urok, że koklusz w Bangladeszu, czy ze spuszczonymi głowami zmienili
    > na sprawne? Bo ty chyba nie masz obowiazku znać się na czytaniu
    > licznika?

    A gdzie tam! Powiedzieli, że to nie pierwszy przypadek i raczej nie
    ostatni i że elektroniczne liczniki psują się na potęgę. Już czekam na
    seson burzowy ;) W zeszłym roku była u mnie lipa.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 14. Data: 2017-03-13 15:43:31
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    > A gdzie tam! Powiedzieli, że to nie pierwszy przypadek i raczej nie
    > ostatni i że elektroniczne liczniki psują się na potęgę. Już czekam na
    > seson burzowy ;) W zeszłym roku była u mnie lipa.

    No, u mnie jakoś nie chcą od burzy się popsuć... ale mam kable podziemne...

    (C) Kabaret Neo-Nówka.

  • 15. Data: 2017-03-13 23:45:36
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *HF5BS* napisał(-a):

    > No, u mnie jakoś nie chcą od burzy się popsuć... ale mam kable
    > podziemne...

    A myślisz że ja mam powietrzem puszczone? Jest kabel od trafo, który
    wcale nie jest pod ziemią, tak samo jak linia SN

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 16. Data: 2017-03-23 22:50:09
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-03-10 o 18:25, Janusz pisze:
    > I to nawety o 582% !!!
    >
    > Jak one przeszły testy i certyfikacje?
    >
    > http://technowinki.onet.pl/elektroniczne-liczniki-en
    ergii-zawyzaja-wskazania/9bssvh

    W tym artykule jest więcej wyjaśnione
    http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/ra
    chunki-energia-elektryczna-liczniki,1,0,2285057.html
    #utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=rss

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 17. Data: 2017-03-23 23:42:16