    From: Marek Borowski <m...@...borowski.com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Elektroda jeszcze raz !
    Date: Thu, 19 Apr 2012 22:29:38 +0200

    On 2012-04-19 11:24, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Hello Marek,
    >
    > Thursday, April 19, 2012, 11:12:02 AM, you wrote:
    >
    > [...]
    > ^^^^^^^ co to za słowo?
    Tak trudno sie domyslic ? Prosze Cie....

    > Nie. Zła ortografia utrudnia zrozumienie tekstu. Nie dość, że nie
    > używasz polskich liter, to jeszcze bez nich robisz byki.

    I to jakie straszne byki.....

    > Chcesz równać w dół do tumanistów? Nie ze mną ta wycieczka.

    Chce uswiadomic iz sa wieksze problemy niz stylistyka zdania.
    Jezyk ewoluje, cze nara jaksie sa powszechnymi slowami wsrod
    nastolatkow, rownie dobrze mozna by wyobrazic sobie inne zmiany jak np.
    zanik polskich znakow. :-). To nie prawa fizyki.

    > Nikt na Elektrodzie nie daje ostrzeżeń za pojedyncze błędy
    > ortograficzne czy zgubienie pojedynczych polskich liter.

    Ale juz zamiana nie polskiej litery jak w moim pierszym zdaniu robi
    problem..... :-D

    Elektrody nie uzywam, przede wszystkim dlatego iz wiem iz musialbym
    uzywac polskich znakow, a ich po prostu nie lubie, wolniej pisze z ich
    uzywaniem i nie widze zadnej roznicy pomiedzy ich byciem a nie byciem w
    zdaniu. Argumnent iz innym (ze srodowiska IT) sprawia to roznice slabo
    do mnie trafia, ale jesli faktycznie ten procent jest istotny to moge
    przejsc na angielski moze bedzie im latwiej.

    Pozdrawiam

    Marek