  • Data: 2012-04-19 22:34:58
    Temat: Re: Elektroda jeszcze raz !
    Od: Mario <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-19 21:34, zlotowinfo pisze:
    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> napisał w wiadomości

    > zawsze to wyłączam te wkurzające podkreślenia

    Bo pokazuje ci błędy które robisz? Ciebie drażnią czerwone podkreślenia,
    a innych tak samo szczypią w oczy błędy ortograficzne, które słownik
    próbował ci zasygnalizować. Czytanie orta budzi irytację bo zamiast
    skupić się na treści, mimowolnie skupia się uwagę na brzydocie tego wyrazu.

    --
    pozdrawiam
    MD