    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.rec.dom
    Subject: Re: Electro w sprawie Monstera
    Date: Thu, 19 Sep 2013 23:29:39 +0200

    "wolim" 523b2372$0$1231$6...@n...neostrada.pl

    > Owszem, można dyskutować na temat jakości obsługi w electro.pl, ale po co zakładać
    kilka wątków na raz w tej samej sprawie? To
    > jest właśnie zaśmiecanie grupy.

    Uważam, że zaśmiecanie to pisanie po polskawemu. :) (takie, jak
    Twoje) Niby Wiatr, dbający o poprawność języka polskiego był
    (może i jest) komuchem a nas obowiązuje przede wszystkim
    łacina Ojca Rydzyka, ale IMO można nauczyć się także
    języka polskiego. :)

    Na raz założyłem wątki, na dwa opisałem, zaś na trzy...

    IMO raczej chciałeś napisać 'naraz', czyli 'jednocześnie',
    ale pisownia polska jest dla Ciebie zbyt trudna.

    Myślenie poprawne tez jest dla Ciebie trudne -- przecież
    te wątki nie są założone jednocześnie.

    -=-

    Niektórzy uważają, że należy pojechać do Electro.pl i lać
    sprzedawców po ich mordach :) tak długo, aż nawrócą się.
    Ja jestem leniwy, boli mnie kręgosłup i wybrałem inną drogę. :)
    Być może niesłuszną, ale że jestem leniwy...

    -=-

    Chcę, aby jak najwięcej osób przejrzało na swe oczęta -- sklep
    Electro.pl cieszy się dobrą reputacją, ale to sklep rodem z rynsztoka. :)
    Komunizm dawno przeminął -- z jego sprzedażą spod lady. Od wielu lat
    sklepy w Polsce konkurują o klienta i trzeba mieć pecha, aby trafić
    w takie bagno, jakim jest Electro.pl.

    Warto też przeczytać negatywne opinie o tym sklepie na Opnie o chociażby.
    I warto pamiętać, że prawdopodobnie każda z tych opinii starła się z ostrą
    (choć i absurdalna zarazem) obroną ze strony Electro.pl.

    Jestem zazwyczaj w sklepach obsługiwany bardzo dobrze -- być może
    jestem nieco ;) rozpieszczony. To, co mnie spotkało w sklepach
    takich jak piksel_sklep z Allegro czy Electro.pl to jakiś koszmar.
    IMO warto takie sklepy po prostu omijać.

    Kilkuletnia współpraca ,,bankierów'' z grupy pl.biznes.banki doprowadziła
    do tego, że banki nas lubią. Fajnie by było, gdyby polubiły nas także sklepy.

    -=-

    Electro.pl śle spam, ale bonu -- do tej pory nie przysłał.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'