  • Data: 2013-09-19 14:15:37
    Temat: Re: Electro w sprawie Monstera
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Marek Dyjor" l1dsci$4rb$...@n...task.gda.pl

    > a gówno nas to obchodzi...

    Electro ma swoistych popleczników. :)

    > idź do swojego proboszcza...

    Wolałbym, aby księża z ambon nawoływali do uczciwości,
    zamiast do złodziejstwa, ale jest jak jest. Łatwiej
    wzbogacać się rozgrzeszając złodziei niż żyć uczciwie.

    Gdy zaczynałem ,,edukację religijną'' przed 40 laty, nauczano, iż
    spowiedź (i rozgrzeszenie) nabiera mocy dopiero po uregulowaniu
    długu/należności. Teraz chyba starczy sama spowiedź. ;) Być może
    spowiedź połączona z datkiem przekazanym na rzecz Kościoła. ;)

    Proboszcz Rabiczko (zmarł na raka odbytu) kradł na moich oczach.

    I najwyraźniej wtedy, gdy podczas spowiedzi chciał mnie
    nakłonić do złodziejstwa, musiał :) odejść ,,za potrzebą''.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'