  • Data: 2013-09-19 10:10:23
    Temat: Re: Electro w sprawie Monstera
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-19 08:00, Trybun pisze:

    > I ... grupy dyskusyjne. No skoro masz uwagi co do stosowności poruszania
    > szwindlu sprzedawcy telefonu na grupach dotyczących telefonii i domu, to
    > faktycznie żyjesz w błędzie.

    No właśnie. Skoro niektóre osobniki "uważajo że mogo" tu dyskutować o
    zegarkach, to dlaczego nie należałoby dyskutować o jakości obsługi w
    placówkach handlowych? Można również o filmach w kinie, do którego bilet
    kupiliśmy korzystając z telefonu...
    I tak dalej, można brnąć w kretyńskie uzasadnianie zaśmiecania grupy.
    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl