eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmElectro przysłał coś, co można potraktować jako bon wakacyjnyRe: Electro przysłał coś, co można potraktować jako bon wakacyjny
  • Data: 2013-10-24 23:33:41
    Temat: Re: Electro przysłał coś, co można potraktować jako bon wakacyjny
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "saskatchewan" l2c8qm$kqo$...@n...task.gda.pl

    będzie to kompletnie wyrwane z kontekstu (on chyba
    życiorysem, włączając w to sny).

    > Śniadanie mistrzów tyle że daleko mu do marzeń sennych .
    > Ale w myśl -piszę więc jestem- gość chyba leguralnie "jest".
    > Pozdrawiam.

    Piszę, więc jestem bogatszy -- przykładowo piszę o Electro,
    aby mnie ów sklep nie okradał zuchwale i bezkarnie. Przy
    okazji ostrzegam innych -- kto chce, ten korzysta z tych
    ostrzeżeń, a kto nie chce -- przeżywa dzisiaj rzeczywistość
    znaną mi z czasów PRL i z filmów Barei.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'