  • 21. Data: 2010-10-01 16:00:40
    Temat: Re: Elastyczność silnika
    Od: V-Tec <v...@z...pl>

    W dniu 2010-10-01 12:54, Czarek Daniluk pisze:

    > Weź balerona 300D ;)

    LOL :) Lepiej "beczkę" 300D :) Chociaż 300D w baleronie zaskoczyło mnie
    kulturą pracy (R6) i wytrzymałością (600-700kkm bez problemu).

    W.

  • 22. Data: 2010-10-01 16:17:31
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "fuen" <fuen[spam]@wp.pl> wrote in message
    > http://www.youtube.com/watch?v=XqyOfjglzB4
    >
    > zwykły trzylitrowy diesel

    Nie zwykly, tylko zmapowany na 371bhp i 718nm.

    > a twoja benzynka to o jakiej pojemnosci ?

    Tu masz zwykle 2.0 turbo 224KM (nie moj film, ale samochod ten sam). O
    polowe mniej mocy od tego diesla.

    http://www.youtube.com/watch?v=CEEzDO8Ar_8

    Argument o zmianie biegow mozesz odpuscic, po to mam skrzynie, zeby machac.
    Gdybym ten samochod dlubnal na 371bhp, zjadlby to BMW z pierwszego filmu na
    dowolnym biegu.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 23. Data: 2010-10-01 16:33:26
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "kamil" <k...@s...com> wrote in message

> [...]
    >
    > Nie zwykly, tylko zmapowany na 371bhp i 718nm.

    > Tu masz zwykle 2.0 turbo 224KM (nie moj film, ale samochod ten sam). O

    Elastycznosc turbo diesla 371koni vs turbo benzyna:

    310KM 100-200 na 4 biegu w 11.2 sek

    http://www.youtube.com/watch?v=pnUgNNAh9fw

    Tutaj mocy nie podal, ale 1.4bara w silniku imprezy to jakies 310-330 kucy
    jesli dobrze zmapowane. 100-200 w 10.8 sek:

    http://www.youtube.com/watch?v=pnUgNNAh9fw

    Sporo slabsze turbo benzyny kopia dupsko temu smierdziuchowi bez problemow.
    Gdzie ta elastycznosc diesla niby? :)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 24. Data: 2010-10-01 16:36:39
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > Tutaj mocy nie podal, ale 1.4bara w silniku imprezy to jakies 310-330 kucy
    > jesli dobrze zmapowane. 100-200 w 10.8 sek:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=pnUgNNAh9fw

    Zly link, tu jest wlasciwy:

    http://www.youtube.com/watch?v=LEqpV2ORTCM

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 25. Data: 2010-10-01 16:38:00
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > "kamil" <k...@s...com> wrote in message

    > Zly link, tu jest wlasciwy:

    Tfu, tutaj:

    http://www.youtube.com/watch?v=Dwo2BNDnXJg

    Czas do domu, za duzo tego na piatek. :)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 26. Data: 2010-10-01 17:00:42
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2010-10-01 00:01, Tomasz Pyra pisze:
    > W temacie tradycyjnych flameów o elastyczności:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=fyZ4SZtPXKo
    >
    > Tak to wygląda w silniku benzynowym.
    > A więc trochę ponad 13 krotna rozpiętość obrotów przy których silnik
    > całkiem żwawo popycha samochód.

    A tu zwykly sc 1.2:
    http://www.youtube.com/watch?v=gBH5KpTLpsg
    3 bieg od 2 tys obrotow do 6 tys.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 27. Data: 2010-10-01 17:37:42
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-10-01 16:00, V-Tec pisze:

    > LOL :) Lepiej "beczkę" 300D :) Chociaż 300D w baleronie zaskoczyło mnie
    > kulturą pracy (R6) i wytrzymałością (600-700kkm bez problemu).
    >
    > W.
    Pracuje pięknie.
    Leyland w LT też bardzo ładnie "gada", R5 TDI ze starych audi setek też
    ładnie gulgocze :)
    Wszystko co ma więcej cylindrów niż 4 będzie ładniej pracowało niż 4 :D

    Nic nie przebije fiata 500CC Twin Air - na obrotach gada jak rasowe
    CC700, 126Bis :)

    Pozdrawiam !!

  • 28. Data: 2010-10-01 17:51:44
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Tomasz Pyra pisze:
    > W temacie tradycyjnych flameów o elastyczności:
    > http://www.youtube.com/watch?v=fyZ4SZtPXKo
    > Tak to wygląda w silniku benzynowym.

    Jakis czas temu wrzucalem cos w podobnym temacie - chodzilo o to ze nie
    trzeba krecic benzyny zeby normalnie przyspieszac i nie dusic silnika.
    3.0 V6 manual.

    http://www.youtube.com/watch?v=L-RW7OPgInw
    http://www.youtube.com/watch?v=Mg9dOfarPms
    http://www.youtube.com/watch?v=Zq5QS7SGYrM

    Normalnie jak dizel ;)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 29. Data: 2010-10-01 18:24:58
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-10-01 13:19, Bugatti pisze:

    > Bo jak siądzie 4 osoby i będę jechał na 4.
    > biegu 2500 obr. (~ 110 kmh) to w połowie wzniesienia (o nachyleniu ~
    > 10%) obroty i prędkość zacznie spadać

    Mylisz elastyczność z mocą.
    Jak silnik jest słaby do masy którą musi poruszyć, to ma problemy z
    pokonywaniem wzniesień.
    Silnik z malucha miałby w tych okolicznościach problem na każdym biegu,
    co jednak nic nie mówi o jego elastyczności.

  • 30. Data: 2010-10-01 18:33:25
    Temat: Re: Elastyczno?ć silnika
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-10-01 07:38, J.F. pisze:

    > Niezle niezle, ale co to za silnik ?
    >
    > Taki "zwykly 1.6" ma spore trudnosci z praca na V ponizej 40-50km.

    U mnie to są dwa 1.6 w układzie V.

    Zwykły silnik w Swifcie który ma 92KM czy Corolli 86KM też tak potrafi,
    no może nie od 500rpm, a trochę wyżej, ale charakterystyka będzie dość
    podobna.
    Pytanie tylko czy około 20% mocy maksymalnej dostępne przy niskich
    obrotach wystarczy do poruszenia ciężkiej budy.
    Jak jest ponad 200KM, to nie ma problemu, jak około 90KM to już nie
    będzie to tak efektowne.