  • 11. Data: 2009-10-19 09:57:39
    Temat: Re: Ekspresowe zdjęcia w empiku
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    > 10x15 i 20x30
    >
    > Nie jest to chyba tak duze zeby robic 3 tygodnie.

    faktycznie nie,
    mi zdarza się wysyłać,
    ostatnio 15x21 i 20x30
    i wysyłając wieczorem odebrałem po 2 dniach,

    pytałem wtedy o wielkie formaty, na te faktycznie trzeba było czekać,
    koleś mówił, że robią je w Płocku i mają masę zamówień
    P.

  • 12. Data: 2009-10-19 11:41:47
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Napisali, ze sa odbioru. Jezeli obcieli chociaz milimetr to ich pozabijam.
    > Mam
    > zdjecie dokladnie wykadrowane i jak bedzie cokolwiek nie tak to wszystko
    > jest do wyrzucenia. Kurde ale mnie zestresowaliscie.

    Ja w czwartek miałem pilnie do zrobienia 20 odbitek, wcześniej w domu
    porządnie wykadrowanych. W desperacji zajechałem do MM, ale na szczęście w
    porę przeczytałem to ostrzeżenie na maszynie, a jak zobaczyłem skutki na
    przykładowej fotce to uciekłem w popłochu ;-). Wiesz, w MM może też robią
    normalnie, być może że to obcięcie jest tylko na maszynie samoobsługowej.

  • 13. Data: 2009-10-20 11:30:18
    Od: "bagno" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Robert_J" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > normalnie, być może że to obcięcie jest tylko na maszynie samoobsługowej.

    No to zdjecia mam. Jakosc raczej dobra (pliki nie bylo w super jakosci wiec
    w sumie
    trudno powiedziec). Poobcinane nic nie jest. Mialem czarna ramke dookola
    zdjecia wiec
    widac, ze jest ok.