  • Data: 2018-06-02 12:00:10
    Temat: Re: Eksperymenty ze starymi procesorami - MOS6502
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 02.06.2018 10:26, jacek pozniak wrote:

    > No ale Atlantis robi to dla hobby. Trochę mu zazdroszczę, że ma czas.

    Tak naprawdę, to nie mam. Moje projekty potrafią niekiedy powstawać
    długimi miesiącami, kiedy aktywnie pracuję nad nimi przez wieczór albo
    dwa, a potem mam parę tygodni przerwy. ;)
    A co do nowoczesnych rozwiązań, to zrobiłem już sporo projektów na AVR
    oraz PIC32, do tego trochę na STM32, ESP8266 i Raspberry Pi. Nauczyłem
    się C, do pewnego stopnia ogarniam też parę innych wysokopoziomowych
    języków.

    Po prostu chciałem teraz zobaczyć, jak to działa u podstaw. Jasne, że
    mógłbym po prostu podszkolić się w asemblerze AVR, ale gdzie tu zabawa? ;)