  • Data: 2013-09-15 20:54:06
    Temat: Re: Ekranowanie kabla audio przez zakłóceniami GSM
    Od: Paweł Hadam <h...@g...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-14 10:42, Atlantis pisze:

    > Swoją drogą ktoś zasugerował, by sygnał prowadzić symetrycznie. Ten
    > moduł ma asymetryczny interfejs audio (SPK, MIC i masa analogowa). W
    > jaki najprostszy sposób mógłbym dokonać konwersji sygnałów na formę
    > symetryczną (SPK+, SPK-, MIC+, MIC-)? Czy to faktycznie pomoże pozbyć
    > się resztek zakłóceń?

    Jako SPK- poprowadzić osobną ścieżkę podłączoną bezpośrednio do masy
    analogowej modułu.

    Symetrię na MIC poza modułem w tej sytuacji chyba nie ma sensu (jak już
    nie słychać brumów). Ewentualnie jako masę mikrofonu wykorzystałbym
    również przewód podłączony bezpośrednio do pinu masy analogowej modułu.

    Pozdrawiam,
    Paweł