  • 11. Data: 2014-04-08 17:24:12
    Temat: Re: Ekran dotykowy czasem nie reaguje ...
    Od: Misura <m...@k...pl>

    > Masz zainstalowany ostatni dostepny update? Robiles hard reset?

    Mam zaistalowany 4.4.2 wiec chyba najnowszy.
    Twardego resetu nie robiłem bo chyba strace wszystkie dane z telefonu a
    tego nie chce. Poza tym nie wiem jak sie go robi ;)

  • 12. Data: 2014-04-08 22:41:56
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 08.04.2014, o godzinie 07.33.24, na pl.misc.telefonia.gsm, Misura
    napisał(a):

> [...]
    >>> http://forum.xda-developers.com/nexus-4/help/nexus-4
    -touchscreen-issue-t2393261

    > Niestety nie znam angielskiego, możesz napisać w skrócie ?

    No pliz... To tylko wędka. Fora polskie też są - może coś jest na ten
    temat. Ogólnie warto spróbować z wgraniem customROMa.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 13. Data: 2014-04-08 22:43:11
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 08.04.2014, o godzinie 17.24.12, na pl.misc.telefonia.gsm, Misura
    napisał(a):

    > Mam zaistalowany 4.4.2 wiec chyba najnowszy.
    > Twardego resetu nie robiłem bo chyba strace wszystkie dane z telefonu a
    > tego nie chce. Poza tym nie wiem jak sie go robi ;)

    To zapomnij o customromie! :)
    Ogólnie tak - stracisz dane (ale można zrobić backup). A sposoby są opisane
    w sieci i na yt też filmów od groma.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*