  • 31. Data: 2011-04-17 20:51:20
    Temat: Re: Eko driving
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Marek P.

    > Ale rope naftow? tak.

    I co w związku z tym?

  • 32. Data: 2011-04-17 21:05:48
    Od: lukz <l...@v...pl>

    W dniu 2011-04-17 16:05, Przembo pisze:

    > Spróbuj nie przekraczać 1000 obrotów na minutę :-)
    > I nie używaj słowa ecodriving w tym kontekscie bo nawet nie zbliżyłeś
    > sie z opisem do tego stylu jazdy :-)
    >
    > Pozdr

    No niezle sie towarzystwo poruszylo moim postem ;) Eko drajwing o ktorym
    pisze nalezy wlasnie odbierac tak, z przymruzeniem oka. Mi tam jest
    obojetne czy spale litr wiecej na 100km czy nie, kurczowe trzymanie sie
    max. 2000 obrotow potraktowalem jako ciekawy eksperyment.

    Natomiast ja jednak zauwazylem zmiane w ruchu drogowym, tez nie
    jednokrotnie jezdzac autostrada Krakow - Katowice. Jadac na niej 140km/h
    wyprzedzam wiekszosc aut.. Po Krakowie jezdzi sie po staremu, ale po
    okolicy - tragedia. A przy niedzieli to juz w ogole ;)

  • 33. Data: 2011-04-17 21:10:14
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On 17 Apr 2011 18:51:20 GMT, to wrote:
    >begin Marek P.

    >I co w związku z tym?

    Nic. Nawet Rosjanie nie chca sprzedac za ruble, choc Iran ponos
    sprzedaje za Euro.

    J.

  • 34. Data: 2011-04-17 22:54:55
    Temat: Re: [OT] Re: Eko driving
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 17 Apr 2011 18:06:33 +0200, Andrzej Kubiak
    <n...@i...invalid> wrote:

    > Zaniepokoiłbym się, gdyby spadał do góry :)

    Ale może spadnie w bok?

    ;)

    r.
    _____________

  • 35. Data: 2011-04-17 23:41:45
    Od: Stachu Gdansk <s...@g...com>

    W dniu 2011-04-17 12:45, lukz pisze:
    > Heh, na pewno to zauwazyliscie. Odkad ceny paliw ostro poszly w gore,
    > ludzie zaczeli sporo wolniej i oszczedniej jezdzic ;)

    Ja nie zauważyłem. Wprawdzie ostatnio wolniej się przemieszam ale to
    dlatego, że ostatnimi czasy prowadzi moja dziewczyna, która zrobiła
    świeżo prawko i nie będę jej popędzał :)

    > nie powiem spalanie mocno spadlo.. Jednak slimaczenie 50km/h droga
    > krajowa za jakims eko dziadkiem jest jednak nie na moje nerwy.. ;)

    Dam Ci radę - nerwy zostaw w domu :) Drogi są dla wszystkich kierowców,
    jeśli jakiś jedzie wolno to włącz sobie muzyczkę żeby się odprężyć i
    wyprzedź go przy pierwszej okazji.

    Pozdrawiam i życzę bezstresowej jazdy,
    Stachu

  • 36. Data: 2011-04-18 00:15:14
    Od: marjan <k...@g...com>

    W dniu 2011-04-17 22:54, Robert Rędziak pisze:

    > Ale może spadnie w bok?

    http://www.youtube.com/watch?v=aLnRPaJsty8

    ;)

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz

  • 37. Data: 2011-04-18 11:52:50
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-04-17 21:05, lukz pisze:
> [...]
    > wyprzedzam wiekszosc aut.. Po Krakowie jezdzi sie po staremu, ale po
    > okolicy - tragedia. A przy niedzieli to juz w ogole ;)

    Skoro piszesz o Krakowie, to pewnie masz tez jakies przemyslenia
    odnosnie trasy Krakow-Olkusz. Jak wiadomo jest to jeden wielki teren
    zabudowany, z krociutkimi kawalkami normalnej drogi. Ja jak chce
    oszczedzic na autostradzie to jade tamtedy z dozwolona predkoscia, bo po
    co mam jeszcze ryzykowac mandat? I wali mnie to, ze jedzie za mna
    kolejka "szybszych i bogatszych", bo jak im sie tak bardzo spieszy, to
    niech sobie wyprzedzaja. A to, ze nie umieja wyprzedzic, to juz inna sprawa.
    Jak jade trasa, ktora znam doskonale i ograniczenia sa sensowne (np.
    DK79 Krakow-Sandomierz), to jade szybko. Ale na drodze z Krakowa do
    Olkusza wole nie ryzykowac, szczegolnie jak zapomne anteny od CB.

  • 38. Data: 2011-04-18 12:44:54
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-04-17, Kuba (aka cita) <y...@w...pl> wrote:

    > bzdura.
    > Nie zauważylem tej prawidłowości. Jakiś pismak, gdzies napisał i teraz
    > ludziska powielają.

    Mi czas dojazdu do pracy spadł o około 5 minut (w porównaniu do kwietnia
    ubiegłego roku).

    > ps. co do ekodrajwingu - ludzie którzy o nim piszą zwykle nie mają pojęcia
    > na czym to polega, więc wdawanie sie w dyskusje na ten temat uważam za
    > bezcelowe.

    Jak to na czym: na wleczeniu się i blokowaniu ruchu ;-D

    --
    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski

    http://maverick.jogger.pl/2011/04/12/obsluga-klienta
    -by-era-czesc3/

  • 39. Data: 2011-04-18 14:05:12
    Od: Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-17 12:45, lukz pisze:
    > Heh, na pewno to zauwazyliscie. Odkad ceny paliw ostro poszly w gore,
    > ludzie zaczeli sporo wolniej i oszczedniej jezdzic ;)
    >
    > Pedza teraz takie slimaki 90km/h po autostradzie, poza miastem 70km/h
    > maksymalnie, nie patrzac ze za nimi sie juz niezly korek zrobil, itd..
    >
    > Nawet miszczowie w drogich autach, ktorzy rok temu palili gumy gdzie sie
    > tylko da, teraz grzeczne jada w sznureczku.. ;) Ciekawe, jak beda
    > wygladac statystyki wypadkow za jakis czas, teoretycznie ruch sie
    > uspokoil. Moze po prostu tu jest sposob na zmniejszenie wypadkowosci -
> [...]
    Coś chyba źle kolego obserwowałeś te nasze piękne drogi i zachowanie
    kierowców. Jeżdżąc po GOPie i południowej PL jakoś nie zauważyłem
    wolno/wolniej jeżdżących autek a wręcz odwrotnie patrząc na A4. jedynie
    TIry jeżdżą oastatnio w bardziej zbitych grupkach po S1 i A4 i nie
    wyprzedzają się przez 10 km ale to chyba z powodu lotnych patroli na w/w
    drogach zarówno w nieoznakowanych autach jak i na motocyklach :-)

    pozdrawiam
    Oskar Wilde

  • 40. Data: 2011-04-19 02:11:35
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Mon, 18 Apr 2011 14:05:12 +0200, Gabriel'wilk' napisał(a):

    > TIry jeżdżą oastatnio w bardziej zbitych grupkach po S1 i A4 i nie
    > wyprzedzają się przez 10 km ale to chyba z powodu lotnych patroli na w/w
    > drogach zarówno w nieoznakowanych autach jak i na motocyklach :-)
    A co, zabrali sie za nich w koncu w temacie takowego wyprzedzania?

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski