    From: szerszen <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Egzamin teoretyczny na PW
    Date: Fri, 20 Nov 2015 08:38:27 +0100

    Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Ba... niektóre są prawidłowe, choć
    > egzaminatorzy twierdzą inaczej.

    Wszystko zależy od egzaminatora, jego humoru itd.

    W 2009 zdawałem A, B mam dużo dłużej, nasłuchałem się o tym że jak się wjedzie na
    pasu jak pieszy na nich jest, mimo że nie wymusi się na nim pierwszeńśtwa, to można
    oblać, i pech chciał że trafiła mi się taka sytuacja, zielone, ja skręcam w prawo,
    dziadzio na pasach idzie z mojej strony na drugą, w sumie 3 pasy ruchu bo 2 normalne
    i zatoczka, więc czekam aż zejdzie z pasów. Usłyszałem że zachowanie w obrębie pasów
    nieprawidłowe. Po powrocie do ośrodka pyta się mnie egzaminator na co czekałem,
    tłumaczę mu że aż pieszy zejdzie z pasów, więc pyta co to jest wymuszenie
    pierwszeństwa, tłumaczę, pyta czy bym wymusił w tej sytuacji, mówię że nie.
    Na co on, więc trzeba było jechać, najważniejsza jest płynność ruchu.

    To akurat wiem od lat, na codzień tak jeżdzę ale na egzaminie to loteria niestety.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń