  • Data: 2015-11-20 20:01:07
    Temat: Re: Egzamin teoretyczny na PW
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 20.11.2015 08:38, szerszen wrote:

    > W 2009 zdawałem A, B mam dużo dłużej, nasłuchałem się o tym że jak się wjedzie na
    pasu jak pieszy na nich jest, mimo że nie wymusi się na nim pierwszeńśtwa, to można
    oblać, i pech chciał że trafiła mi się taka sytuacja, zielone, ja skręcam w prawo,
    dziadzio na pasach idzie z mojej strony na drugą, w sumie 3 pasy ruchu bo 2 normalne
    i zatoczka, więc czekam aż zejdzie z pasów. Usłyszałem że zachowanie w obrębie pasów
    nieprawidłowe. Po powrocie do ośrodka pyta się mnie egzaminator na co czekałem,
    tłumaczę mu że aż pieszy zejdzie z pasów, więc pyta co to jest wymuszenie
    pierwszeństwa, tłumaczę, pyta czy bym wymusił w tej sytuacji, mówię że nie.
    > Na co on, więc trzeba było jechać, najważniejsza jest płynność ruchu.
    >
    > To akurat wiem od lat, na codzień tak jeżdzę ale na egzaminie to loteria niestety.

    Ja na egazminie na B tak utknąłem, że gdybym nie skorzystał z (trochę
    wątpliwej, a wynikającej głównie z ciapowatości) tego po prawej, to w
    zasadzie mógłbym ręczny zaciągnąć i poczekać do wieczora. Egzaminator
    zażartował, że bezpieczna opcja byłą właśnie taka, ale zaliczył;)

    A przeżyłem ciężej, bo już wiedziałem jak się jeździ, a tu ci głupoty
    wciskają:P

    Shrek.