eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyEgzamin na PJ - czyli co warto wiedzieć, by jeździć bezpiecznie ! › Re: Egzamin na PJ - czyli co warto wiedzieć, by jeździć bezpiecznie !
  • Data: 2011-08-10 07:36:43
    Temat: Re: Egzamin na PJ - czyli co warto wiedzieć, by jeździć bezpiecznie !
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

    > 1. Moje ulubione: "Na miejscu wypadku samochodowego znajdujesz odcięty lub
    > urwany palec jednej z ofiar wypadku. W jaki sposób zabezpieczysz tę część
    > ciała?"
    >
    > 2. Międzynarodowe prawo jazdy: (jest ważne tylko z krajowym prawem
    > jazdy,/samoistnie potwierdza posiadanie uprawnienia,/jest ważne na
    > terytorium państwa, w którym je wydano.)
    >
    > o ! pytanie nr 3 bardzo ważne !!!
    >
    > 3. Jednym z warunków otrzymania prawa jazdy jest przebywanie na terytorium
    > Rzeczypospolitej Polskiej przez okres co najmniej: (100 dni,/185 dni,/365
    > dni.)

> [...]
    Hmm...
    Wychodziłem z podobnego założenia dłuuuugo. Po informacji, że od przyszłego
    roku mają wprowadzić zmiany w egzaminach teoretycznych (3000 tajnych pytań
    egzaminacyjnych), szybko się zreflektowałem i dorobiłem wszystkie brakujące
    kat. Na chwilę obecną komplet pytań to ok +/- 1100 i są jawne....Mam
    wrażenie, że po zmianach zdawalność teoretycznego spadnie z 80 do 30%.
    Pozdrawiam !
    WOJO