eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyEgzamin na PJ - czyli co warto wiedzieć, by jeździć bezpiecznie ! › Re: Egzamin na PJ - czyli co warto wiedzieć, by jeździć bezpiecznie !
  • Data: 2011-08-10 09:18:18
    Temat: Re: Egzamin na PJ - czyli co warto wiedzieć, by jeździć bezpiecznie !
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Gdzieś czytałem warunki zakwalifikowania się do reimplantacji - to
    >było kilka lat temu, ale generalna zasada była taka, że osobom
    >dorosłym nie przyszywa się pojedynczych palców innych, niż kciuk.
    >(ze względu na limity...)

    Mojemu ojcu przyszyli serdeczny, choc wialo Orwellem caly czas. Przyszedl z
    prawa reka pod pacha, z palcem w woreczku - pierwsze pytanie na ostrym
    duzyrze: czy jest pan ubezpieczony i prosze wypelnic formularz (!!!). Potem
    jeszcze 6 godzin czekania i przyszyli. Jako ciekawostke podam, ze potem
    jezdzil na terapie pijawkami (przystawiali po 2 na palec) i palec sie
    przyjal. Dawniej tez ucial sobie palca, przyszyli, ale nie przyjal sie. Wiec
    moze te pijawki faktycznie cos daja.

    Pozdrawiam
    Dysiek