    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ecodriving na egzaminie
    Date: Sun, 6 Dec 2015 12:00:31 +0000 (UTC)
    <X...@1...0.0.1>
    <n41510$c2k$1@node2.news.atman.pl>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Jeżdzisz codziennie, to wiesz ile się zielone świeci;)

    Niby tak, ale tego sie nigdy nie wie do konca.
    Natomiast znam pare takich miejsc gdzie ruszajac ze swiateł wiem, aby nie
    robic tego zbyt szybko bo wtedy dojade na nastepne jeszcze na czerwonym.
    Natomiast jak spokojnie rozpedze sie do 70 i bede jechał nie szybciej to na
    nastepne dojade akurtat jak chwile wczesniej właczy sie zielone.
    Co z tego, skoro wszelkiej masci scigacze juz dawno tam dojechali,
    zahamowali do zera i zamiast płynnie przejechac przez zielone, stoja ,
    ruszaja i mnie hamują...

    > Się utrwaliło. Już. Tak w Polsce jest generalnie postrzegany
    > ecodriving - broń boże 3000 obrotów i nie przyspieszaj i nie hamuj -
    > miej wszystkich w dupie.

    No to powtarzam - mow jak powinno byc a nie jak jest.