-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Jacek <k...@a...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Ecodriving na egzaminie
Date: Fri, 4 Dec 2015 20:23:18 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 21
Message-ID: <n3sp73$5ln$1@node2.news.atman.pl>
References: <mu20iihcg1n7.1qhrbu1e7qxl6$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: host9317925075.interoswiecim.static.3s.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1449256995 5815 93.179.250.75 (4 Dec 2015 19:23:15 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 4 Dec 2015 19:23:15 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.3.0
In-Reply-To: <mu20iihcg1n7.1qhrbu1e7qxl6$.dlg@40tude.net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2573388
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2015-12-01 o 21:42, Tomasz Pyra pisze:
> Jak to jest z "ecodrivingiem" na egzaminie na PJ?
>
> Doszły mnie słuchy że polega to na nieprzekroczeniu przez cały egzamin
> magicznej liczby 2500rpm.
> Nie ważne czy właśnie z przyczepą wyprzedzasz pod górę kolumnę pojazdów,
> czy manewrujesz na parkingu - przekroczenie 2500rpm to błąd egzaminacyjny w
> kwestii "ecodriving" i dwa takie numery na egzaminie i koniec.
>
> Czy mógłby ktoś to potwierdzić?
> Czy te wymogi egzaminacyjne są gdzieś oficjalne spisane, czy to jakieś
> opowieści dziwnej treści egzaminowanych?
>
Obserwując ruszanie ze świateł to widzę, że "ecodriving" (tfu) 90%
kierowców ma we krwi. Tam, gdzie może przejechać 10 aut przejeżdżają 4,
reszta zostaje i czeka na kolejną zmianę - zamiast jechać spalają paliwo
na postoju. Gdzie tu sens, gdzie tu ekologia? Nie wiem, widać moje IQ
odstaje od wartości oczekiwanej przez pomysłodawcę "ecodrivingu".
Powinni jeszcze wprowadzić blokadę pedału gazu uniemożliwiającą
wciśnięcie go więcej, niż 1/4. To by była dopiero ekorewolucja.
Jacek
Następne wpisy z tego wątku
- 04.12.15 21:50 Budzik
- 04.12.15 22:39 neelix
- 04.12.15 23:04 Shrek
- 05.12.15 00:33 Jacek
- 05.12.15 00:53 Tomasz Pyra
- 05.12.15 10:24 Marek
- 05.12.15 10:47 Liwiusz
- 05.12.15 14:49 Shrek
- 05.12.15 15:16 Cavallino
- 05.12.15 15:16 Cavallino
- 05.12.15 15:27 Tomasz Pyra
- 05.12.15 15:51 Cavallino
- 05.12.15 15:59 Tomasz Pyra
- 05.12.15 16:00 Budzik
- 05.12.15 16:00 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
Najnowsze wątki
- 2025-01-13 Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 2025-01-13 Gdańsk => Application Security Engineer <=
- 2025-01-13 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-13 Warszawa => Konsultant ds. sprzedaży <=
- 2025-01-13 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2025-01-13 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-13 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-13 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-13 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-13 Warszawa => Staż w dziale Sprzedaży B2B <=
- 2025-01-13 Wydajność klimy w obecnych temperaturach
- 2025-01-13 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-01-13 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-13 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-13 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=