  • 41. Data: 2011-10-10 20:14:05
    Temat: Re: Ecodriving "chfalem siem"
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:

    > Ale po co jak przed nim jedzie 15 innych?

    Na tej samej zasadzie seks z partnerką też jest zbędny, wystarczy samogwałt.
    A ile energii zaoszczędzisz....
    Pewnie w różnicy zużyciu jedzenia wyjdziesz lepiej niż przy różnicy na
    paliwie przy stosowaniu emeryckiej jazdy.
    Do czego to doszło, żeby kapelusznicy kupowali sobie 270 konne auta. ;-)

  • 42. Data: 2011-10-10 20:15:09
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-10-10 20:12, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie w tą stronę, to Lancia pali mi 10, ale tylko gdy nie używam turbo.
    > Średnio ponad 2 razy więcej niż Kia, przy podobnej jeździe.

    Aha teraz rozumiem o co Ci chodziło ;) Lancia ma dodatki w stylu 4WD i ASB?
    10-11 udaje mi się utrzymać w mieście jak jeżdżę spokojnie, jak sie nie
    liczę to i 20 i więcej będzie ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 43. Data: 2011-10-10 20:17:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Aha teraz rozumiem o co Ci chodziło ;) Lancia ma dodatki w stylu 4WD i
    > ASB?

    ASB w integrale? ;-)
    4WD jak najbardziej.

    > 10-11 udaje mi się utrzymać w mieście jak jeżdżę spokojnie,

    U mnie regularnie 14, też przy spokojnej jeździe.

  • 44. Data: 2011-10-10 20:18:11
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-10-10 20:14, Cavallino pisze:
> [...]
    > paliwie przy stosowaniu emeryckiej jazdy.
    > Do czego to doszło, żeby kapelusznicy kupowali sobie 270 konne auta. ;-)

    Tu rozmawiamy o konkretnym przypadku głebokiej rezerwy i perspektywy
    75km bez żadnej stacji. Rozumisz :)

    Gdy mam spokój psychiczny w postaci możliwości zatankowania albo braku
    potrzeby tankowania po kolei sobie wyprzedzam i jadę w 7 się mieszczę. A
    jak mam potrzebę jechać szybciej to i paliwa ubywa szybciej, proste.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 45. Data: 2011-10-10 20:22:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Tu rozmawiamy o konkretnym przypadku głebokiej rezerwy i perspektywy 75km
    > bez żadnej stacji. Rozumisz :)

    W tym przypadku jesteś usprawiedliwiony. ;-)

    > Gdy mam spokój psychiczny w postaci możliwości zatankowania albo braku
    > potrzeby tankowania po kolei sobie wyprzedzam i jadę w 7 się mieszczę.

    Podziwiam.
    Ja raz próbowałem takiej jazdy, co prawda udało się poniżej 5 (w dieslu),
    ale na dłuższą metę bym tak nie wytrzymał i średnia na trasie z reguły
    wynosi z 1,5 litra więcej.
    A to tylko 1.6 i 115 KM.

  • 46. Data: 2011-10-10 20:24:33
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-10-10 20:22, Cavallino pisze:
> [...]
    > Ja raz próbowałem takiej jazdy, co prawda udało się poniżej 5 (w
    > dieslu), ale na dłuższą metę bym tak nie wytrzymał i średnia na trasie z

    A próbowałeś policzyć/sprawdzić ile czasu zarobiłeś jadąc szybciej?
    Ja się zdziwiłem że jadąc jak ślimak tak jak ostatnio dojechałem równo w
    1h a jak jadę szybciej i wyprzedzam w 45-50min...
    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 47. Data: 2011-10-10 20:28:02
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Lewis,

    [...]

    > A próbowałeś policzyć/sprawdzić ile czasu zarobiłeś jadąc szybciej?
    > Ja się zdziwiłem że jadąc jak ślimak tak jak ostatnio dojechałem równo w
    > 1h a jak jadę szybciej i wyprzedzam w 45-50min...

    Ale jak masz do przejechania 600 a nie 60 km to ta różnica rośnie -
    zamiast 10 godzin jedzie 7.5.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 48. Data: 2011-10-10 20:29:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > A próbowałeś policzyć/sprawdzić ile czasu zarobiłeś jadąc szybciej?

    To nie chodzi o zarobek na czasie, rzadko cisnę do deski bo mi się spieszy.
    Ale kapelusznicza jazda to jedno z najbardziej wnerwiających czynności w
    życiu, dokładnie odwrotnie do jazdy dynamicznej.
    Nie jestem masochistą, żeby dobrowolnie robić coś, co mnie wkurza, skoro
    mogę robić coś, co mi sprawia frajdę.

  • 49. Data: 2011-10-10 21:46:11
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-10-10 18:16, ToMasz pisze:

    > to co Ci komputer pokazuje możesz między bajki włożyć. spisz licznik 1
    > stycznia i zobacz za rok ile zrobiłeś i policz litry z faktur. wtedy
    > pogadamy.
    >
    > ToMasz

    Ja tam wszystko spisuję, niczego nie ukrywam :)

    MOje Mondeo na prawie 10000km -
    http://www.spritmonitor.de/en/detail/450887.html

    Moje byłe 1,9 TDI z Golfa 3 Varianta -
    http://www.spritmonitor.de/en/detail/208230.html średnie zużycie ropy i
    biodiesla na 55000km to było ~6,7l/100km :D przeważnie na trasie około
    5,5l/100km, po DC około 7,5l/100km.
    Zimą zdecydowanie więcej spalał a to ze względu na to że miał Webasto ;)

    Pozdrawiam !

  • 50. Data: 2011-10-10 22:19:47
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-10-10 08:06, Lewis pisze:
    (ciach)

    Moje rekordy eko-drajwingu:

    CL500 na odcinku 160 km 8,6l/100km
    C63AMG na odcinku 1100 km 10,6l/100km na prawde się da, ale to bez sensu
    BMW320d na odcinku 1100 km 4,6l/100km