  • 21. Data: 2011-10-10 15:24:52
    Temat: Re: Ecodriving "chfalem siem"
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-10-10 15:17, J.F pisze:

    > 1.2sdi wyrobi nawet 90km/h :-)

    A w razie potrzeby "pójdzie czysta na gumie"? ;P

    Tak śmiechem żartem jak widać można mieć duży zapas mocy i gdy nie
    trzeba to go nie używać, tak naprawdę nie ponosząc żadnych kosztów mania
    dużego stada "koniów"

    > Tym niemniej widzac kawalek przestrzeni powinien docisnac.
    > Ty tez, i 110 nie wystarczyloby na dogonienie.
    > Widac mu sie nie chcialo.

    Widocznie nie chciało, więc po co wariować jak Tiry jadą jeden za drugim
    i raptem przyspieszyć o kilkaset metrów? ;)
    Aha chyba wiem osobówka "zawalająca" drogę z anteną od CB na dachu i
    jadąca jak cipa 85km/h razem z tirami ;P

    > Mialem na mysli Warszawa-Piotrkow, czyli tez DK8.
    > Ale na jednym pasie ogrodzonym barierkami wyprzedzic tira sie nie da,
    > wiec oczywiscie masz racje ze wscieklosc pozwala przyspieszyc o 200m :-)

    Aha no tak, ja mówię o tym wcześniejszym odcinku ósemki ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 22. Data: 2011-10-10 15:25:44
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-10-10 15:21, AZ pisze:

    > Taaaa... Czesto spotykam sie z sytuacjami na trasie (jadac motocyklem),
    > ze na stacje zajezdza samochod i ktos mowi: patrz, tak jechal jechal a
    > jestesmy chwile po nim. Tyle, ze ja juz zjadlem, wypilem kawe i pale
    > drugiego papierosa ;-)

    Na odcinku kilkunastu km? No kurcze to musisz nieźle jeździć i jeść ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 23. Data: 2011-10-10 15:33:52
    Temat: Re: Ecodriving
    Od: " bd" <b...@W...gazeta.pl>

    Lewis <lewisa[tnij]@poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Czołem.

    Czolem ;)

    > Kiedyś, dawno temu, pamiętam mała utarczkę słowną z kolegą Waldkiem G.
    > odnośnie mojego stwierdzenia że 2.0 Turbo Benzyna o mocy ponad 200KM, w
    > trasie pali mniej niż 7L/100km, zostałem wręcz wyśmiany i żeby nie
    > powiedzieć oskarżony o brednie ;P

    e tam Panie, da sie jezdzic jak widac ;)

    posiadalem swego czasu Passata B5 ;) 1.8T w manualu - 5 girów - z wirusem na
    177 kucy i 277 Nm przy 3800 z hamowni ;) gdy mnie żona odwozila po zakrapianym
    podwieczorku ;) w trasie na tym drugim kompie co sie kasuje po postoju
    dluzszym niz 2 godziny i startuje od zera trasa Minsk Maz.-.DC noca ;)
    potrafila zejsc do 5,2L ;) wg kompa a on sie raczej nie mylil ;)

    a niocny spokojny drajwing Zambrow .-. DC... 4,7L ;) fakt, ze wtedy padalo jak
    z cedra, i predkosc srednia byla cos w granicach 65km/h ;) ale co da sie?
    pewnie, ze sie da ;)

    dluga prosta i jajko miedzy stopa, a gazem ;)

    ja w podobnym setupie musialem sie dostac z dalekiego Ursynowa na Dolny
    Mokotow (Sadyba) ten sam komp pokazal 33,5L ;) i to sredniego ;) zatem ten
    silnik to byla najlepsza rzecz w tym aucie ;)

    na LPG :) troszke wiecej palil, ale majac druga zmiane trase Ursynow-Piaseczno
    jadac spokojnie pokazywal 7,6L i smialo moge powiedziec, ze sie lepiej zbieral
    na LPG :)

    instalka BRC pelny sequent z wtryskami Kihina, no ale to bylo juz 7 lat temu
    ;) i technika pewnie sporo poszla do przodu

    pzdr wszystkich niedowiarków ;)

  • 24. Data: 2011-10-10 15:37:22
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-10, Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote:

    > Na odcinku kilkunastu km? No kurcze to musisz nieźle jeździć i jeść ;)

    Eeee no kilkunastu to nie :-) Ale kilkudziesieciu to juz tak.

    --
    Artur

  • 25. Data: 2011-10-10 15:40:18
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-10-10 15:37, AZ pisze:

    > Eeee no kilkunastu to nie :-) Ale kilkudziesieciu to juz tak.

    Ale to zasadniczo zmienia postać rzeczy ;) Tu cała trasa miała mniej niż
    80km a kilku narwańców trafiło się już przed samym jej końcem ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 26. Data: 2011-10-10 15:56:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lewis" napisał w wiadomości grup

    >A w razie potrzeby "pójdzie czysta na gumie"? ;P

    Tylko pionowo w dol :-)

    >Tak śmiechem żartem jak widać można mieć duży zapas mocy i gdy nie
    >trzeba to go nie używać, tak naprawdę nie ponosząc żadnych kosztów
    >mania dużego stada "koniów"

    No jak nie ma, takie malenstwo w tym trybie to pewnie by 4 litrami sie
    zadowolilo, a szybciej i tak nie pojechales :-)

    >Widocznie nie chciało, więc po co wariować jak Tiry jadą jeden za
    >drugim i raptem przyspieszyć o kilkaset metrów? ;)

    Tu kilkaset, tam kilkaset, a potem trafisz w korek pod wroclawiem i
    odczekasz 15 minut mniej na swiatlach :-)

    Nie, przepraszam, juz nie ma korkow pod wroclawiem na DK8-S8-A8, ale
    to beda no w Wieluniu :)

    J.

  • 27. Data: 2011-10-10 17:49:22
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-10-10 14:59, Jarek Pudelko pisze:

    > Po miescie to bywa i 18 :)
    > E46 kombi 330xi automat wiec sporo pozera naped na 4 kapcie.
    > Tez stag 300 i wtryski hana zielone.

    U mnie czerwone, przynajmniej takie sobie zażyczyłem.
    Po DC jeżdżąc na naprawdę niewielkich odcinkach miałem już i 21 ;)
    najczęściej oscyluję właśnie w okolicach 16-18.

    Pozdrawiam !

  • 28. Data: 2011-10-10 18:10:53
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Lewis

    > Na odcinku kilkunastu km? No kurcze to musisz nieźle jeździć i jeść ;)

    Jak byłem młodszy i głupszy to potrafiłem przejechać kilkanaście km w tym
    samym czasie co "zwykły kierowca" po drodze kupując i jedząc fastfooda
    (nie podczas jazdy). ;)

  • 29. Data: 2011-10-10 18:16:31
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    > 2.0 Turbo Benzyna o mocy ponad 200KM, w
    > trasie pali mniej niż 7L/100km, zostałem wręcz wyśmiany i żeby nie
    > powiedzieć oskarżony o brednie ;P
    pali przeciętnie czy potrafi zejść do 7?

    > Owszem był to może stricte radykalny ecodriving, bez jakiegokolwiek
    > wyprzedzania ale jechałem z dokładnie taką samą prędkością jak
    > dziesiątki tirów przede mną i za mną,

    no i faktycznie wyszło.. 4 na sto? 5?
    pojemność silnika i jego moc podczas optymalnej jazdy mają marginalne
    znaczenie. w obecnych czasach, to ile pali silnik( nie samochód) podaje
    sie w gramach (ml) paliwa na kilowat(km). Czyli do kulania zużyłeś 10 z
    200 koni to masz małe spalanie.

    > Wszelkie dane z komputera pokładowego wraz z opisem są
    > dostępne tu:
    to co Ci komputer pokazuje możesz między bajki włożyć. spisz licznik 1
    stycznia i zobacz za rok ile zrobiłeś i policz litry z faktur. wtedy
    pogadamy.

    ToMasz

  • 30. Data: 2011-10-10 18:26:22
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 10/10/2011 17:10, to wrote:
    > begin Lewis

    > Jak byłem młodszy i głupszy to potrafiłem przejechać kilkanaście km w tym
    > samym czasie co "zwykły kierowca" po drodze kupując i jedząc fastfooda
    > (nie podczas jazdy). ;)

    Zajazd do mcdrive i odstanie w kolejce - 5 minut
    Jedzenie burgera i wysiorbanie coli - 10 minut

    Niech te twoje "kilkanaście km" będzie nawet dziewiętnastoma kilometrami
    jazdy przepisowej "zwykłego kierowcy" poza miastem - 13 minut.

    Cytując pewną piosenkę - "weź nie pierdol bejbe".

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net