    From: g...@s...invalid (Adam Wysocki)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Eagle - game over
    Date: Tue, 31 Jan 2017 12:57:56 +0000 (UTC)

    Janusz_k <J...@o...pl> wrote:

    > Ale w kikadzie masz podobnie, są skróty klawiszowe dość proste, np
    > najeżdzasz na schemacie na nóżkę myszą naciskasz "w" jak wire i rysuje
    > Ci połączenie, podobnie inne, w narzędziach masz zakładkę skróty i jako
    > pasek z boku piktogramów.

    Mam teraz prosty schemat do zrobienia, zainstalowałem KiCada na próbę.
    Rzeczywiście wygodny (przynajmniej do schematów, nie wiem (jeszcze?) jak
    do PCB). Na pierwszy rzut oka wydaje się wygodniejszy niż Eagle.

    > w KIKADZIE wszystkie pliki są tekstowe, można je modyfikować co czasami
    > robię.

    O, to super.

    Tak bardzo na szybko:

    - da się utworzyć sam schemat bez tworzenia projektu?
    - da się zmienić rozmiar pola roboczego?

    > Jest free i bez ograniczeń, pozatym prosty i szybki.

    Autotrax też :) Ale do schematów mam tylko Eagle, więc wyprób(ow)uję
    KiCada.

    --
    http://www.chmurka.net/