  • Data: 2017-01-28 13:40:06
    Temat: Re: Eagle - game over
    Od: Piotr Wyderski <n...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Sebastian Biały wrote:

    > Nie, masz podpięte footprint do schematu i przetestowane przez setki
    > hobbystów, profesjonalistów i automaty. Możesz się pomylić na schemacie.
    > Ale tam jest trudniej.

    No, tu uważaj: przed miesiącem znalazłem błąd w nocie aplikacyjnej
    jakiegoś STM32 F7 właśnie w pinoutach -- pewien pin występował
    na nich dwukrotnie (PB7?), a innego nie było (PE7?). Mnie od razu
    się zapaliła lampka, że coś jest źle, ale skryptom automatycznie
    wyciągającym pinouty dokumentacji może to być wsio ryba.

    Pozdrawiam, Piotr