  • Data: 2017-01-28 17:47:21
    Temat: Re: Eagle - game over
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2017-01-28 13:40, Piotr Wyderski wrote:
    > No, tu uważaj: przed miesiącem znalazłem błąd w nocie aplikacyjnej
    > jakiegoś STM32 F7 właśnie w pinoutach -- pewien pin występował
    > na nich dwukrotnie (PB7?), a innego nie było (PE7?). Mnie od razu
    > się zapaliła lampka, że coś jest źle, ale skryptom automatycznie
    > wyciągającym pinouty dokumentacji może to być wsio ryba.

    W dokumentacjach Atmela roiło się od takich błedów, to samo w plikach
    nagłowkowych i implementacjach. Zwykłe dziadostwo jak w całym EDA. Za
    duże pieniądze tam mają żeby robić porzadnie :D

    Swoją drogą: swego czasu bibliteka do eagle z pinoutem do jakiejś xmegi
    została wycofana po ... 2 dniach i zastapiona aktualizacją. Ktoś jednak
    patrzy, uzywa i zgłasza.