-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: EV -- stan umysłu
Date: Wed, 12 Jun 2019 21:38:51 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 70
Message-ID: <qdrkd5$o2u$1@node2.news.atman.pl>
References: <4p6dfl2pqg5k$.dlg@myjk.org>
<5...@g...com>
<l...@m...org>
<5...@g...com>
<qd9das$86r$3@news.icm.edu.pl>
<a...@g...com>
<1...@m...org>
<5cfa42b0$0$17345$65785112@news.neostrada.pl>
<5cfb706b$0$17351$65785112@news.neostrada.pl>
<5cfc02b0$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
<qdiea4$r18$4@node2.news.atman.pl>
<5cfccfbf$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
<qdipe2$9gl$1@node2.news.atman.pl>
<5cfd329e$0$17356$65785112@news.neostrada.pl>
<qdjjs5$8ji$2@node2.news.atman.pl>
<5cfd677d$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
<qdk2pm$rl8$1@node2.news.atman.pl>
<5cfe4b64$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
<qdmanc$ii$1@node2.news.atman.pl>
<5cffdcda$0$17344$65785112@news.neostrada.pl>
<qdp2l4$e3d$2@node2.news.atman.pl>
<5d0014f8$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
<qdqbpp$ias$1@node2.news.atman.pl>
<5d01076b$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: ip-46-21-210-209.nette.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1560368357 24670 46.21.210.209 (12 Jun 2019 19:39:17
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 12 Jun 2019 19:39:17 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.7.0
In-Reply-To: <5d01076b$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Language: pl
X-Antivirus: Avast (VPS 190612-4, 2019-06-12), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2658511
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2019-06-12 o 16:06, J.F. pisze:
>>>>>>> Jednyną zauważalną tendencją jest przejście w przemyśle w DE
>>>>>>> na elektryczny transport wewnątrzzakładowy
>>>>>>> (a sprzęt dostarczają Niemcy i Dania)
>>>
>>>>>> Wózki akumulatorowe do transportu wewnątrz zakładowego to istniały
>>>>>> już u nas prawie siedemdziesiąt lat temu. Żadna nowość. A skoro
>>>>>> zniknęły to pewnie żaden zysk a jedynie kłopot.
>>>
>>>>> A co uzywaja ?
>>>>> Spalinowych ? Raczej nie.
>>
>>>> Raczej tak. "Ładowanie trwa minuty zamiast godzin.
>>
>>> Ale spaliny smierdza.
>>> A stacji benzynowej nie ma na hali, wiec trzeba dowozic paliwo, i
>>> ktos te godziny pracuje.
>> To poza pięcioma minutami dolicz kolejne pięć minut na dojazd
>> do stacji.
>
> Wozkiem widlowym ?
Jak firma jest w mieście to nie problem.
Ja do najbliższego na piechotę dochodzę w mniej niż pięć minut.
>> Jak to się ma do wyłączenia elektryka z pracy na ileś godzin na dobę?
>
> Bardzo dobrze, o ile zaklad nie pracuje na 3 zmiany :-)
> Albo ma jeden wozek w zapasie ... bo i tak zapas trzeba miec, na wypadek
> awarii ...
Jak pracuje na dwie zmiany to osiem godzin na ładowanie nie wystarcza.
Pomijam nowy sprzęt z nowymi akumulatorami.
>> A stacja paliw nie musi być naszą własnością
>
> Jak mamy tego wiecej, to pewnie jest jakas cysterna i zakladowa stacja
> ... no chyba, ze busik i kanistry :-)
Jak mamy więcej pojazdów to zamawiamy zbiornik na paliwo z dystrybutorem.
Najmniejszy i najtańszy jaki widziałem był na tysiąc litrów.
>>>>> Przemysl poszedl w strone specjalizowanych linii, bez potrzeby
>>>>> transportu ?
>>>> Transport jest. Na zewnątrz głownie w spalinowcach bo taniej i
>>>> wygodniej
>>>> a wewnątrz budynków na elektrycznych widlakach bo nie zanieczyszczają
>>>> atmosfery w której muszą pracować ludzie.
>>
>>> Czyli nie zniknely, a ewoluowaly.
>
>> Jakie ewoluowały? Jeszcze za komuny w jednym zakładzie mieli widlaki
>> elektryczne do pracy na hali i spalinowe do pracy na zewnątrz.
>
> Ale dawniej byly wozki akumulatorowe bez wideł.
> Teraz wozkow nie widze, a zastepczych pojazdow ... tez nie widze.
Były wózki akumulatorowe czyli takie miniaturowe ciężarówki i widlaki
akumulatorowe.
> Przestaly byc potrzebne ?
> Widłak stal sie koniecznoscia, a nim mozna i cos poziomo po zakladzie
> rozwiezc ?
Powiedział bym że widlak jest bardziej potrzebny i częściej używany.
Nie potrzebuje ekipy do rozładunku i załadunku.
Pozdrawiam
Następne wpisy z tego wątku
- 13.06.19 07:47 Tom N
- 13.06.19 10:30 RoMan Mandziejewicz
- 19.06.19 07:46 Marcin N
Najnowsze wątki z tej grupy
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
Najnowsze wątki
- 2025-03-13 Raspberry Pi 3 Model B+
- 2025-03-13 Kuchenka elektryczna
- 2025-03-12 test
- 2025-03-13 własny ekran startowy
- 2025-03-13 Błonie => IT System Administrator <=
- 2025-03-13 Częstochowa => Manager ds. produktu <=
- 2025-03-13 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-03-13 Chiny-Kraków => Koordynator Produkcji / Przedstawiciel ds. rozwoju pr
- 2025-03-13 Warszawa => Analityk biznesowo-systemowy <=
- 2025-03-13 Warszawa => Business Systems Analyst <=
- 2025-03-13 Żerniki => NodeJS Developer <=
- 2025-03-13 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-13 Warszawa => Konsultant ds. sprzedaży <=