eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyEV -- stan umysłuRe: EV -- stan umysłu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: EV -- stan umysłu
    Date: Wed, 12 Jun 2019 21:38:51 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 70
    Message-ID: <qdrkd5$o2u$1@node2.news.atman.pl>
    References: <4p6dfl2pqg5k$.dlg@myjk.org>
    <5...@g...com>
    <l...@m...org>
    <5...@g...com>
    <qd9das$86r$3@news.icm.edu.pl>
    <a...@g...com>
    <1...@m...org>
    <5cfa42b0$0$17345$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cfb706b$0$17351$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cfc02b0$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
    <qdiea4$r18$4@node2.news.atman.pl>
    <5cfccfbf$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <qdipe2$9gl$1@node2.news.atman.pl>
    <5cfd329e$0$17356$65785112@news.neostrada.pl>
    <qdjjs5$8ji$2@node2.news.atman.pl>
    <5cfd677d$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <qdk2pm$rl8$1@node2.news.atman.pl>
    <5cfe4b64$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <qdmanc$ii$1@node2.news.atman.pl>
    <5cffdcda$0$17344$65785112@news.neostrada.pl>
    <qdp2l4$e3d$2@node2.news.atman.pl>
    <5d0014f8$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <qdqbpp$ias$1@node2.news.atman.pl>
    <5d01076b$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-46-21-210-209.nette.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1560368357 24670 46.21.210.209 (12 Jun 2019 19:39:17
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 12 Jun 2019 19:39:17 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.7.0
    In-Reply-To: <5d01076b$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Language: pl
    X-Antivirus: Avast (VPS 190612-4, 2019-06-12), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2658511
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2019-06-12 o 16:06, J.F. pisze:

    >>>>>>> Jednyną zauważalną tendencją jest przejście w przemyśle w DE
    >>>>>>> na elektryczny transport wewnątrzzakładowy
    >>>>>>> (a sprzęt dostarczają Niemcy i Dania)
    >>>
    >>>>>> Wózki akumulatorowe do transportu wewnątrz zakładowego to istniały
    >>>>>> już u nas prawie siedemdziesiąt lat temu. Żadna nowość. A skoro
    >>>>>> zniknęły to pewnie żaden zysk a jedynie kłopot.
    >>>
    >>>>> A co uzywaja ?
    >>>>> Spalinowych ? Raczej nie.
    >>
    >>>> Raczej tak. "Ładowanie trwa minuty zamiast godzin.
    >>
    >>> Ale spaliny smierdza.
    >>> A stacji benzynowej nie ma na hali, wiec trzeba dowozic paliwo, i
    >>> ktos te godziny pracuje.
    >> To poza pięcioma minutami dolicz kolejne pięć minut na dojazd
    >> do stacji.
    >
    > Wozkiem widlowym ?

    Jak firma jest w mieście to nie problem.
    Ja do najbliższego na piechotę dochodzę w mniej niż pięć minut.

    >> Jak to się ma do wyłączenia elektryka z pracy na ileś godzin na dobę?
    >
    > Bardzo dobrze, o ile zaklad nie pracuje na 3 zmiany :-)
    > Albo ma jeden wozek w zapasie ... bo i tak zapas trzeba miec, na wypadek
    > awarii ...

    Jak pracuje na dwie zmiany to osiem godzin na ładowanie nie wystarcza.
    Pomijam nowy sprzęt z nowymi akumulatorami.

    >> A stacja paliw nie musi być naszą własnością
    >
    > Jak mamy tego wiecej, to pewnie jest jakas cysterna i zakladowa stacja
    > ... no chyba, ze busik i kanistry :-)

    Jak mamy więcej pojazdów to zamawiamy zbiornik na paliwo z dystrybutorem.
    Najmniejszy i najtańszy jaki widziałem był na tysiąc litrów.

    >>>>> Przemysl poszedl w strone specjalizowanych linii, bez potrzeby
    >>>>> transportu ?
    >>>> Transport jest. Na zewnątrz głownie w spalinowcach bo taniej i
    >>>> wygodniej
    >>>> a wewnątrz budynków na elektrycznych widlakach bo nie zanieczyszczają
    >>>> atmosfery w której muszą pracować ludzie.
    >>
    >>> Czyli nie zniknely, a ewoluowaly.
    >
    >> Jakie ewoluowały? Jeszcze za komuny w jednym zakładzie mieli widlaki
    >> elektryczne do pracy na hali i spalinowe do pracy na zewnątrz.
    >
    > Ale dawniej byly wozki akumulatorowe bez wideł.
    > Teraz wozkow nie widze, a zastepczych pojazdow ... tez nie widze.

    Były wózki akumulatorowe czyli takie miniaturowe ciężarówki i widlaki
    akumulatorowe.

    > Przestaly byc potrzebne ?
    > Widłak stal sie koniecznoscia, a nim mozna i cos poziomo po zakladzie
    > rozwiezc ?

    Powiedział bym że widlak jest bardziej potrzebny i częściej używany.
    Nie potrzebuje ekipy do rozładunku i załadunku.


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: