    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: EV -- stan umysłu
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    Date: Mon, 10 Jun 2019 10:07:11 +0200

    Mon, 10 Jun 2019 08:50:03 +0200, Maciek

    > Nie popadajmy w skrajności, ja nie "o matce po operacji" tylko o
    > "pokręciła się po osiedlu, to sklep, to lekarz,"

    Po pierwsze nie jeździła tylko po osiedlu, a po drugie my na rzeczonym
    osiedlu nie mieszkamy (tylko w lesie na mini osiedlu gdzie nic, poza paroma
    domami na krzyż, nie ma), do lekarza mamy parę km, do tego nie mamy nawet
    chodnika wzdłuż szosy która do tego osiedla prowadzi i trzeba brnąć po
    piasku przez las albo po piasku, górach, dołach i padołach tuż obok
    wylotówki z Wawy (z tego powodu dziecka samego nie puszczamy do szkoły bo
    NIE JEST TAM BEZPIECZNIE) i to jeszcze pod górę -- z niemowlakiem co ma
    akurat 40 stopni gorączki drałowanie w wózku jest dosyć karkołomne, nie
    sądzisz? Tak samo z matką żony, co 4 dni po operacji haluksa była, gdzie
    badania miała znacznie dalej. Wy macie ludzie tutaj coś z głową? Dlaczego
    nie znając faktów wypowiadacie się o innych ekstrapolując tylko na sobie?

    > Niemowlaki woziłem na dystanse "osiedlowe" w wózku. Na zakupy chodziłem
    > piechotą.

    To se chodź do sklepu nawet z matką na plecach, i jeździj wózkiem z chorym
    niemowlakiem. Nikt ci nie broni. Ja nie zamierzam.

    > No ale jeśli kupiłeś zelektryfikowane auto nie w celu przeniesienia emisji
    > do Bełchatowa czy innego Jaworzna, tylko dla przyjemnosci z jazdy, to
    > oczywiście argumenty bez znaczenia.

    Niebawem i tego problemu nie będzie -- bo auto będę zasilać słońcem, skoro
    tak bardzo cię martwi aspekt ekologiczny.

    --
    Pozdor
    Myjk